Seunghee Choi

معلم حرفه ای کره ای

سلام به همه! 안녕하세요؟ 만나서 반가워요!:)

من Seunghee (승희) از کره جنوبی هستم. من در ماسان به دنیا آمدم اما در سن 15 سالگی به سئول نقل مکان کردم. بنابراین من هم به گویش بوسان (사투리) و هم به گویش سئولی صحبت می کنم. اگر به لهجه بوسان علاقه مند بوده اید و می دانید که چقدر خنده دار به نظر می رسد، حدس می زنم که در مورد گویش بوسان شنیده باشید! اگر می خواهید گویش بوسان را یاد بگیرید، به من اطلاع دهید :)

برای اینکه بیشتر در مورد خودم صحبت کنم، در مقطع لیسانس ادبیات و زبان شناسی انگلیسی خواندم و سپس برای مدرک کارشناسی ارشد خود در دانشگاه یونسی، "آموزش کره ای به عنوان زبان دوم" را مطالعه کردم. من از سال 2015 به تدریس زبان کره ای می پردازم و کلاس های بین المللی را با موفقیت در کشورهایی مانند کره جنوبی، ویتنام، مالزی و در حال حاضر در استرالیا تدریس کرده ام. من تجربیات شگفت انگیز و خاطرات زیبایی با دانش آموزانم از همه این کشورها داشتم. اکنون، می توانم به خودم بگویم که من یک معلم زبان واجد شرایط هستم.

آموزش زبان کره ای علاقه شماره 1 من است.

وقتی زبان و فرهنگ زیبای خود را به مردم از سراسر جهان آموزش می دهم بسیار خوشحالم. من واقعاً نمی توانم صبر کنم تا دانش آموزان آینده ام را ملاقات کنم!

از من نترس! من بسیار دوستانه هستم، بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال به من پیام دهید. :)

لطفاً در کانال یوتیوب و وبلاگ من مشترک شوید! شما می توانید بسیاری از مطالب رایگان را دریافت کنید که بسیار مفید و کاربردی هستند! :)

مطالب رایگان:

کره ای روزمره:

دوره های این مدرس:

آموزش کره ای سفر کنید

Travel Korean

«به دوره کوتاه «سفر در کره، صحبت کردن به زبان کره ای» خوش آمدید! 1. این دوره در مورد چیست؟ 1) این دوره برای مسافران کوتاه مدت کره ساخته شده است. Th. .."