Laura W. Miner

وکیل و مشاور رهبری

سلام! من لورا ماینر، مدافع و مشاور رهبری، و نویسنده کتاب "تقویت شده: توسعه رهبر درون" هستم. من روزهایم را صرف مربیگری، مشاوره، آموزش، نوشتن و صحبت در مورد نقش مهمی که توسعه رهبری در تجارت و زندگی دارد می گذرانم.

چگونه به جایی که هستم رسیدم؟ اشتیاق من برای توسعه رهبری همیشه وجود داشت اما در طول دهه ها قوی تر شد. با کار کردن برای رهبران خارق‌العاده، و همچنین رهبران هولناک، تمایل به بهبود فرهنگ‌های محل کار از طریق بهبود ساختارهای رهبری که مسئول لحن آنها هستند، در من گرفتار شد.

چیزی که در این فرآیند آموختم این بود که بسیاری از رهبران می‌خواهند رهبران بهتری باشند، اما لزوماً این فرصت را ندارند که مهارت‌های خود را در سطحی که می‌خواهند توسعه دهند. انجام این کار به طور کلی نیاز به حمایت شرکتی دارد - هم به صورت مرخصی برای شرکت در کارگاه ها و سمینارها، و هم به صورت حمایت پولی برای پرداخت هزینه مربیگری. متأسفانه، مگر اینکه شما یک مدیر ارشد باشید، این نوع پشتیبانی وجود دارد. ارائه یا ارائه نشده است.

برای ایجاد تفاوت در این معادله، یک شغل پر رونق را - در اواسط دهه 40م - به حالت تعلیق درآوردم تا بتوانم به مدرسه برگردم و تحصیلات رسمی را دنبال کنم. من در حال حاضر دارای مدرک لیسانس در روانشناسی سازمانی، فوق لیسانس در توسعه سازمانی و رهبری هستم و در حال حاضر مشغول به کار در مقطع دکتری هستم. در مطالعات رهبری.

چرا کلاس‌های SkillShare ایجاد می‌کنم... با ترکیب تجربه رهبری شخصی خود در آمریکای شرکتی با تحصیلات رسمی‌ام، تصمیم گرفتم بخشی از زمان و انرژی خود را به ارائه گسترده‌تر مربیگری توسعه رهبری اختصاص دهم. از طریق این کلاس‌ها، امیدوارم دیگران را توانمند کنم تا آینده خود را کنترل کنند و رهبر درون خود را توسعه دهند تا بتوانند به اطرافیانشان کمک مثبتی کنند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری به رهبران اخلاقی و مؤثر نیاز است و این سهم من در این معادله است. امیدوارم در این سفر رهبری به من بپیوندید تا بتوانیم رهبری خود را رشد و توسعه دهیم. مهارت ها با هم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه هدف زندگی را پیدا کنیم و چشم اندازی ایجاد کنیم که به نتیجه برسد

How to Find Life Purpose & Create a Vision that Gets Results

نحوه ظاهر شدن، درخشش و رهبری شما اغلب تفاوت بین موفقیت و شکست در هر تلاشی است. من لورا دبلیو ماینر، وکیل و مشاور رهبری هستم و. ..