Melanie Stimmell Van Latum

تصویرگر و طراح سطح

من بیش از 20 سال گذشته را در پرماجراترین حرفه هنری گذرانده ام. هرگز تصور نمی کردم که خلاقیتم مرا به کجا خواهد برد و هر قدم در سفرم چیز ارزشمندی به من آموخت.

پس از به دست آوردن تصویرسازی از دانشکده طراحی مرکز هنر در پاسادنا، 8 سال اول خود را پس از کالج به عنوان مدیر فنی در یک مجموعه انیمیشن بسیار محبوب گذراندم. اما در این 8 سال عاشق نقاشی خیابان شدم. گلوله برف آمد و من این فرصت را داشتم که در جاهایی نقاشی کنم که حتی در خواب هم نمی دیدم. در طول 20 سال به عنوان یک نقاش خیابانی و نقاشی دیواری، مدال های طلا و جوایز مقام اول را در معتبرترین مسابقات اروپا از جمله عنوان Maestra Madonnara (استاد نقاش خیابان) در ایتالیا و آلمان دریافت کردم.

به عنوان مدیر فنی در یک مجموعه انیمیشن بسیار محبوب. اما در این 8 سال عاشق نقاشی خیابان شدم. گلوله برف آمد و من این فرصت را داشتم که در جاهایی نقاشی کنم که حتی در خواب هم نمی دیدم. در طول 20 سالی که به عنوان یک نقاش خیابانی و نقاشی دیواری آزاد بودم، مدال های طلا و جوایز مقام اول در معتبرترین مسابقات اروپا از جمله عنوان Maestra Madonnara (استاد نقاش خیابان) در ایتالیا و آلمان به من اهدا شد.

در سال 2012، من و همسرم یک شرکت نقاشی خیابانی سه بعدی را تأسیس کردیم. از زمان شروع آن، ما بیش از 900 نقاشی در سراسر جهان خلق کرده ایم. در حالی که نقاشی خیابانی هنوز هم عشق من است، من شور جدیدی برای ریشه‌هایم در تصویرسازی پیدا کردم و چیزی که همیشه قلبم را به آواز می‌خواند - خلق جهان‌های عجیب غریبی که می‌توانید به آنها فرار کنید. بنابراین معمولاً می‌توانید من را در استودیوی من (محل بسیار خوشحالم) در حال نقاشی روی سه‌پایه‌ام، تصویرسازی بر روی iPad یا در illustrator پیدا کنید که یک مجموعه الگوی جدید ایجاد می‌کند.

من خوشحالم که می توانم آنچه را که می دانم در Skillshare به اشتراک بگذارم. امیدوارم سفر من را دنبال کنید و آنچه را که می خواهید یاد بگیرید به من اطلاع دهید.

من دوست دارم وصل شوم. بیایید در .

ملاقات کنیم

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگوی سطح با اشیاء هوشمند در فتوشاپ

Surface Pattern Design with Smart Objects in Photoshop

"سلام به همه! من این کلاس را ایجاد کردم زیرا می‌دانم ایجاد طرح‌های الگوی سطحی که در هنگام وکتورسازی ظاهر امضای «شما» را حفظ می‌کنند چقدر دشوار است. مانند. .."