Suruchi Gulati (palepinkstudio)

تصویرگر و طراح گرافیک

سلام دوستان! نام من سوروچی گولاتی است و یک هنرمند آبرنگ، طراح گرافیک، تصویرگر مستقل و یک جوینده گل هستم.

من همیشه آن بچه بودم (و حالا بزرگ شده ام) که در هر راهپیمایی یا پیاده روی عقب می ماندم، زیرا با تحسین کوچکترین جزئیات طبیعت گم می شدم. من غرق تمام زیبایی های سیاره مان بودم و می خواستم آن را به هر طریق ممکن به تصویر بکشم. منبع الهام من برای نقاشی ام همیشه سیاره باشکوه ما و تمام خلاقیت های آن بوده است!

من بین هند و ایرلند زندگی می کنم اما روی پروژه هایی در سراسر جهان کار می کنم. من تمام زندگی ام را نقاشی کرده ام اما از سال 2017 شروع کردم! من آثار هنری و کالاهای اصلی خود را می فروشم و خدماتم شامل آثار هنری سفارشی، لوازم التحریر عروسی، برندسازی و غیره است. همچنین برای منسوجات، کاغذ دیواری ها، محصولات دکور خانه تصویرسازی می کنم و همیشه منتظر فرصت های جدید و هیجان انگیز هستم. ایده هایت را به من بده تا آنها را زنده کنم! از زمانی که یک هنرمند تمام وقت شدم، این فرصت را داشتم که با تعدادی از مشتریان مانند Nadiya Paar، Purearth، Masilo، StudioHAUS، Harpers Bazaar India کار کنم. من همچنین یک مربی هنر وینزور نیوتن هستم و در کارگاه های نقاشی شرکت می کنم.

من خیلی چیزها در این پلتفرم یاد گرفته ام و می خواهم با به اشتراک گذاشتن کلاس ها و نکات و ترفندهایی که در طی سالیان متمادی نقاشی یاد گرفته ام، همان را برای شما به اشتراک بگذارم. من بسیار خوشحالم و سپاسگزارم که در این سفر یادگیری با من اینجا هستید.

بیایید با هم دوست باشیم! برای به روز ماندن در مورد کارهایی که انجام می دهم و دیدن تعداد زیادی گل و درخت و طبیعت، من را دنبال کنید :)

دوره های این مدرس:

آموزش نیلوفرهای آبرنگ - با من نقاشی کن!

Watercolour Lilies - Paint with me!

"سلام به همه! خوش آمدید. من خیلی خوشحالم که اینجا با من هستید و چند نیلوفر زیبا نقاشی می کنم. این کلاس برای مبتدیان است اما من به شما پیشنهاد می کنم که در این کلاس شرکت کنید..."