Kathryn Kozody

هنرمند و فعال خلاق

سلام، من کاترین هستم. من یک کارآفرین مستقر در کلگری هستم و در طی 4 سال گذشته صدها کارگاه خلاقانه را برای بزرگسالان تسهیل کرده ام. من صمیمانه معتقدم که همه خلق شده‌اند تا دانش‌آموزان را با هنر و هنرهای جدید آشنا کنند تا الهام‌بخش و ابراز وجود شوند.

می‌توانید از پروژه‌ها و کلاس‌های جدید در من به‌روز باشید.

من هنرمندی همه کاره هستم و در بسیاری از اشکال هنری از طراحی گرفته تا تصویرسازی و مهندی (حنا) فعالیت کرده‌ام. من هیجان زده هستم که مجموعه ای کامل از کلاس ها را به Skillshare بیاورم. در اینجا برخی از کارهای من است:

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی هنر حنا

Intro to Henna Art

در این کلاس، تاریخچه مختصری از حنا و فرهنگ هایی که امروزه از آن استفاده می کنند، خواهیم داشت. من به شما مکان هایی می دهم که می توانید حنای از پیش ساخته شده یا پودری که می توانید آن را بنوشید پیدا کنید. ..


آموزش طرح تسلط بازاریابی: مبانی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کار شما

Marketing Mastery Blueprint: Strategic Marketing Foundations for Your Business

"قدرت استراتژی بازاریابی را برای کسب و کار خود باز کنید به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک، وقت آن رسیده است که با یک مادر قوی، کسب و کار خود را به جلو برسانید. .."


آموزش یک سنجاق گلدوزی مهره بسازید: لب

Create a Bead Embroidery Brooch: Lips

تکنیک های مهره دوزی را برای ایجاد سنجاق های منحصر به فرد برای تزئین کمد لباس خود بیاموزید. هیچ دانش قبلی در مورد مهره دوزی مورد نیاز نیست، این کلاس مناسب است. ..


آموزش طرح تسلط بازاریابی: هنر ساختن یک برند غیرقابل انکار

Marketing Mastery Blueprint: The Art of Building an Undeniable Brand

"تأثیر خود را افزایش دهید: تسلط بر هنر ساخت یک نام تجاری غیرقابل انکار اگر شما یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار مشتاق هستید، وقت آن رسیده است که چشم انداز خود را تبدیل کنید. .."