Abbey Wilson

@abbeywilson.art | هنرمند | معلم

سلام، من ابی هستم! @abbeyj4433

من عاشق همه چیزهای هنری هستم. من به خصوص آبرنگ و حروف را دوست دارم و دوست دارم این دو را با تصویرسازی ترکیب کنم. برخی از موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی گل‌ها، کهکشان‌ها و حروف موجی هستند. من همچنین به پرتره‌سازی حیوانات خانگی وارد شده‌ام و عاشق نقاشی همه حیوانات هستم. من از طبیعت الهام گرفته‌ام و دوست دارم بیرون باشم. من در حال حاضر با دو دخترم در خانه می مانم اما یک معلم سابق با مدرک لیسانس در هنرهای تجسمی و مدرک کارشناسی ارشد در تدریس هستم. من دوست دارم از طریق خلق کردن با مردم ارتباط برقرار کنم و بسیار خوشحالم که عشقم به هنر را در حین تدریس با دیگران به اشتراک می گذارم!


در زمان کاوش در هنر، در رسانه های مختلف از جمله اکریلیک، قلم و جوهر، خاک رس، کنده کاری روی چوب، و جدیدترین عشقم، آبرنگ، کار کرده ام. دریافته ام که «سبک» من همیشه در حال تغییر و تحول است، اما بزرگترین الهامات من همیشه از طبیعت و رنگ بوده است. در اینجا چند نمونه از چیزهای مورد علاقه من برای ایجاد در حال حاضر وجود دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش حروف موجی آبرنگ

Watercolor Wave Lettering

"در این کلاس شما تکنیک هایی را که من برای ایجاد حروف موج استفاده می کنم یاد خواهید گرفت. "  من به شما یاد خواهم داد که چگونه ضربات و تکنیک های آبرنگی را که برای آن استفاده می کنم تمرین کنید.


آموزش نامه های مودی

Moody Letters

در این کلاس، آبرنگ Mood Letters، شما تکنیک هایی را که من برای ایجاد یک قطعه handlettering با استفاده از تابلوهای خلق و خو با تم رنگی به عنوان الهام بخش برای شرکت استفاده می کنم، یاد خواهید گرفت. ..


آموزش آبرنگ کهکشان حروف: 3 راه

Watercolor Galaxy Lettering: 3 Ways

در این کلاس با سه تکنیک برای ایجاد حروف کهکشانی و همچنین تکنیک های نقاشی یک لایه کهکشان آشنا خواهید شد. تکنیک A استفاده از آبرنگ است. ..