Kim Lewellyan

هنر و تصویرسازی



من هنرمندی هستم که در شیکاگو زندگی می کنم. من عاشق توله ها، خرس ها و هنر هستم! یادم می آید که حدود 8 یا 9 ساله بودم که پشت میز آشپزخانه نشسته بودم و در حالی که روزنامه صبح را می خواندند، نقشه های مادر و پدرم را می کشیدم. از آن زمان، هنر در زندگی من بوده و به علاقه من تبدیل شده است.

من در درجه اول خودآموز هستم و در طول سالها مسیرهای مختلفی را با هنر خود طی کرده ام. من کارم را با نقاشی مبلمان و ظروف شیشه ای شروع کردم و به سمت پرتره (انسان و حیوانات خانگی) رفتم. نقاشی های دیواری و همچنین مجسمه سازی با گل پلیمری. آخرین مسیر من مرا به سمت آبرنگ کشانده است. من عاشق رابطه جادویی بین آب و رنگدانه هستم.

من همچنین الگوها را ایجاد می کنم. دیدن هنر شما در محصولات بسیار شگفت انگیز است! من دوست دارم چیزی را با آبرنگ نقاشی کنم و سپس آن را در یک الگوی سرگرم کننده مرتب کنم.

خوشبختم که شوهری دارم که ستون من است و از روز اول با همه ایده‌های (گاهی دیوانه‌کننده) که به ذهنم می‌رسد از من حمایت کرده است. ما یک دختر و یک پسر داریم و خانواده کوچکمان هر روز به من لبخند می زنند و تمام تلاشم را می کنم.

استودیوی من هلو و زردآلو است. من این نام را انتخاب کردم زیرا مادرم به من می گفت هلو و من او را زردآلو صدا می کردم. مادرم همیشه از هنر من حمایت می کرد و مرا تشویق می کرد که ادامه دهم. هلو و زردآلو تا حد زیادی به خاطر مادر من اینجاست.


من یک فروشگاه Etsy دارم که در آن چاپ های هنری، کارت ها و پرتره های حیوانات خانگی می فروشم. لطفا بیایید و بازدید کنید:




همچنین، لطفاً در اینستاگرام سلام کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگو در فتوشاپ: تکرار نیمه قطره ساده شده!

Pattern Design in Photoshop: Half Drop Repeats Simplified!

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه در فتوشاپ در نیمی از زمان یک تکرار نیم قطره ایجاد کنید! من با استفاده از اشیاء هوشمند و اقداماتی که s. .."


آموزش گل صد تومانی آبرنگ: شل و آزاد

Watercolor Peonies: Loose & Free

من عاشق نقاشی آبرنگ مرطوب روی خیس هستم. وقتی اجازه می دهید رنگدانه و آب آزادانه جریان یابد، چنین زیبایی وجود دارد. همانطور که دنبال می کنید، یاد خواهید گرفت که چگونه. ..