Olivia Hansen

اوه مقلد، عجیب و غریب هنری

سلام، نام من اولیویا است (اگرچه فکر می کردم واضح است) و من یک هنرمند 16 ساله هستم که خود را به عنوان هنرمند، بیش از حد متفکر، نویسنده، خیال پرداز، ویولن سل، کوهنورد، ماجراجو، دوستدار حیوانات، خواننده، غیرفعال معرفی می کنم. کارآگاه و شهروند نگران می‌توان گفت که من به وضوح نمی‌دانم شغل رویایی‌ام چیست، اما ترجیح می‌دهم آن را به عنوان یک غافلگیری حتی برای خودم فکر کنم... الگوی من جو مارچ است و به خاطر صحبت‌های بی‌وقفه‌ام شناخته شده‌ام.

از آنجایی که من هنوز یک نوجوان هستم، هنوز سابقه یا داستان زندگی زیادی ندارم، اما امیدوارم چند سال دیگر اصلاح شود. در واقع، من مطمئنم که به دلیل یک پروانه سفید که در مهدکودک روی بینی من نشسته بود، برای تلاشی بزرگ انتخاب شده ام. من فقط منتظر احضار هستم.

تا آن زمان، بیشتر اوقات فراغت خود را صرف انجام برخی از اشکال هنری می‌کنم، گاهی دیجیتال، گاهی آبرنگ، گاهی طرح‌های خودکار. من از حرفه ای بودن فاصله زیادی دارم، اما دارم روی آن کار می کنم.

به هر حال، حالا که تا اینجا خوانده اید، امیدوارم قهوه تان گرم بماند و تشک شما نرم باشد. یک روز هیجان انگیز داشته باشید (یا اگر ترجیح می دهید خوب و عادی باشد).

صندوق پستی قدیمی: oliviahansensa@gmail.com

دوره های این مدرس:

آموزش جرقه خود را روشن کنید: 5 تمرین خلاقانه برای هنرمند مشتاق

Ignite Your Spark: 5 Creative Exercises for the Aspiring Artist

در این کلاس ما 5 تمرین هنری خلاقانه و الهام‌بخش مورد علاقه‌ام (با استفاده از رسانه‌ها و روش‌های مختلف) را انجام می‌دهیم و مفاهیم سنتی خود را از نو تعریف می‌کنیم. ..