Holly Tomas Design

طراحی آبرنگ چاپ ترکیبی

دوره های این مدرس:

آموزش جزوه کنسرتینا دست ساز آسان

Easy Hand-Made Concertina booklet

"به بازگشت خوش آمدید یا یک سلام، اگر از قبل شما را نمی شناسم - خوشحالم که اینجا هستم! من دوباره به کار با آبرنگ و Brusho برای این کتاب آسان کنسرتینا برگشتم. .."


آموزش چاپ آسان برگ بر روی کاغذ سیاه

Easy Leaf Printing on Black Paper

"* برای کسانی که می‌خواهند به زیرنویس دسترسی داشته باشند، لطفاً به من ایمیل بزنید skysailart@gmail. com و من یک پیوند خصوصی به کانال یوتیوب خود برای شما ارسال می‌کنم.


آموزش مات بافت متوسط ​​و آبرنگ - کلاس کوتاه و شیرین

Textured Matte Medium & Watercolour - A Short & Sweet Class

"به این کلاس "Holly's Short amp; Sweet" خوش آمدید! شما می دانید که چگونه من دوست دارم از موادی استفاده کنم که کمی با معمول تفاوت دارند، درست است؟


آموزش گل‌های وحشی اسکاتلندی - برش آبرنگ، پیمپرنل و فراموشی

Scottish Wildflowers - Watercolour Cleaver, Pimpernel & Forget-me-not

بیایید با هم گلهای وحشی اسکاتلند را نقاشی کنیم! اسکاتلند دارای تنوع غنی از زمین است. . . . از کوه های ناهموار سیاه و قرمز کویلین در Skye، The Wild. .."


آموزش Flores silvestres escocesas - margarita para perro - Habilidades expresivas de acuarela

Flores silvestres escocesas - margarita para perro - Habilidades expresivas de acuarela

"Subtítulos در دسترس هستند. .   en inglés, spañol, francés, alemán y portugués! :O) هولا! Bienvenida :O) En la cuarta parte de esta serie de flores si. .."


آموزش کیف منکو اوریگامی

Origami Menko Purse

"دسترسی: در بیشتر موارد، من ویدیوها را به‌جای افزایش سرعت، در زمان واقعی اجرا می‌کنم. . . لطفا اگر نیاز به دسترسی به زیرنویس دارید، یک خط برای من بگذارید تا ببینم. .."


آموزش Flourish & Fleur - آبرنگ رسا

Flourish & Fleur - Expressive Watercolour

"در این کلاس ما روی ضربات قلم مو و بافت سریع بیانگر تمرکز خواهیم کرد. این یک تمرین بسیار آزاد است، با حرکات سرب قلب. هدف ما چیست."


آموزش تمرین کتاب اسکچ - دودل های روبی - آبرنگ و خودکار آزاد

Sketchbook Practise - Ruby Doodles - loose watercolour & pen

سلام! در اینجا کلاسی برای شما در نظر گرفته شده است که در آن رنگ‌های قرمز یاقوتی، صورتی ملایم و یاسی ملایم را کاوش می‌کنید. ما آبرنگ آزاد و گل های بروشو را با یک ترکیب می کنیم. ..


آموزش Daisy Daze - گل های آبرنگ ساده

Daisy Daze - Simple Watercolour Flowers

«بیایید با هم دیزی‌های آبرنگ را نقاشی کنیم! دیزی ها در سراسر جهان محبوب هستند، و من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به این گل کلاسیک به شکل ستاره زندگی نفس بدهید. ..."


آموزش ترکیب رنگ با بنفش و زرد

Colour Mixing with Purple & Yellow

"یک خوش آمدگویی بزرگ به این کلاس ترکیب رنگ! ما سبزهای خاکی دوست داشتنی، قهوه ای، آمپر؛ خاکستری، و همچنین بریگ جدید "پاک تر" را ایجاد خواهیم کرد. . .


آموزش گل‌های وحشی اسکاتلندی - دودل کرابری با آبرنگ - 2 مطالعه

Scottish Wildflowers - Watercolour Crowberry Doodle - 2 Studies

" بیایید آرام باشیم! . . . در این جلسه ابله آرامش بخش به من بپیوندید! ما دو پروژه ملایم را در این کلاس انجام خواهیم داد. . . . اولاً، یک مطالعه/فکت برگه ابلهانه، wh. .."


آموزش آبرنگ رز - تمرین کتاب اسکچ

Rose Watercolour - Sketchbook Practise

من خیلی به این فکر کرده ام که ممکن است دوست داشته باشید در آینده چه کاری انجام دهید، و چه کسی یک آبرنگ شل را دوست ندارد؟ به خصوص زمانی که شامل رزهای ساحلی می شود که به آن نیز معروف است. ..


آموزش خانه نخل - مطالعات آبرنگ شل

The Palm House - Loose Watercolour Studies

"در ایجاد نمونه های رنگی آرامش بخش، کاوش در رنگ های آبی، زرد و سبز به من بپیوندید. رنگ های ظریف بسیار زیادی از ترکیب دو رنگ به اضافه i وجود دارد."


آموزش گل های وحشی اسکاتلندی - گل فاخته.

Scottish Wildflowers - Cuckoo Flower.

" آیا می خواهید کمی (بیشتر) در مورد گل های وحشی اسکاتلندی بیاموزید؟ آیا می خواهید دانش آبرنگ خود را گسترش دهید و حرکت و بیان را در خود ایجاد کنید؟ .."