Ronald Buskens

معلم هلندی

سلام! نام من رونالد است، یک زبان مادری از هلند. من بیش از 7 سال است که هلندی تدریس می کنم.

قبل از فعال شدن به عنوان معلم هلندی، تئوری آموزشی را مطالعه کردم و در ایجاد مواد آموزشی و تمرینات تجربه کسب کردم. و من برای چندین شرکت کار کردم که در توسعه محصولات و پروژه های آموزشی برای مدارس دولتی و سازمان های غیردولتی تخصص دارند.

من همچنین اخیراً یک کتاب الکترونیکی منتشر کرده ام Mike Mina Speak Dutch: Dutch for Beginners .

اگر با دوره من آشنایی داشته باشید احساس خوبی در خانه خواهید داشت زیرا این کتاب اساساً همه چیزهایی را که دوره ارائه می دهد و حتی کمی بیشتر را پوشش می دهد.

اگر از قبل به دوره من دسترسی دارید، چرا این کتاب را دریافت کنید؟
خب، اول از همه، در این کتاب شما هلندی را از طریق مکالمه بین شخصیت های خیالی مایک و مینا یاد خواهید گرفت. بنابراین شما یاد می گیرید که آنها در مورد هر چیزی صحبت کنند. این یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای یادگیری یک زبان است. ثانیاً می توانید به راحتی از این کتاب به عنوان کتاب مرجع استفاده کنید. این صفحه مرجعی دارد که می تواند به سرعت شما را به نکات مهم گرامری برساند. و همچنین حاوی لیست کلمات مفید با کلمات سوالی، ملکی، اعداد، حروف اضافه و غیره است. این بخش‌ها و سایر بخش‌های کتاب به راحتی از طریق پیوندها قابل دسترسی هستند تا پیمایش سریع و آسان انجام شود.

همچنین، این کتاب حاوی 12 تمرین شنیداری دیگر است که البته با 12 تمرین شنیداری موجود که می‌توانید در این دوره بیابید متفاوت است.

پس بروید و کتاب را در آدرس زیر ببینید:

Google
کوبو

دوره های این مدرس:

آموزش استاد هلندی | سطح A1 | قسمت 2 - آیا می توانم به شما کمک کنم؟

Master Dutch | Level A1 | Part 2 - Can I help you?

قسمت 2 در مجموعه Master Dutch درباره خرید، خرید از یک فروشگاه (به عنوان مثال، داروخانه، داروخانه، فروشگاه بزرگ) است. درباره Master Dutch Series The Master Du. ..