Portia Monberg

تصویرگر

سلام. من یک هنرمند و تصویرگر هستم که در منطقه خلیج SF زندگی می کنم. من کارهای تجاری برای مشتریان مختلفی از جمله Shutterfly و Facebook انجام داده ام، اما کلاس های Skillshare من بر عشق من به طراحی، آبرنگ و ساخت پروژه های خلاقانه برای سرگرمی متمرکز است. من مخصوصاً عاشق کشیدن حیوانات به سبک گرافیکی هستم. امیدوارم به زودی شما را در یکی از کلاس هایم ببینم.

برای چند مزیت رایگان الهام بخش و دیدن سایر کلاس های من به www.portiamonberg.com مراجعه کنید.

من دوست دارم شما را در اینستاگرام هم ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش بیایید پرندگان را با شخصیت بکشیم

Let's Draw Birds with Personality

آموزش کشیدن انواع پرندگان سبک. من یک رویکرد مدولار را به شما آموزش می دهم که از اشکال اولیه بدن، بال ها، چشم ها، منقار و پاها استفاده می کند. سپس من. ..


آموزش 3 پروژه مینی آبرنگ

3 Mini Watercolor Projects

"سه پروژه کوچک با استفاده از آبرنگ در یک پالت رنگ زمینی ایجاد کنید. ما با چند تمرین که برای کتاب طراحی شما و ... عالی هستند، گرم می کنیم."


آموزش بیایید گربه ها را با استفاده از اشکال ساده بکشیم

Let's Draw Cats Using Simple Shapes

گربه ها موجودات جالب و رسا هستند. امیدوارم در این کلاس به من بپیوندید، جایی که ما با استفاده از روش ساده، نقاشی گربه‌ها را با تمام شکوهشان تمرین می‌کنیم. ..


آموزش بیایید ماهی فانتزی بکشیم

Let's Draw Fanciful Fish

"نقاشی انواع ماهی های عجیب و غریب را بیاموزید. من یک روش مدولار را به شما آموزش می دهم که از اشکال اولیه بدن استفاده می کند و نشان می دهد که چگونه باله ها و صورت را اضافه کنید."


آموزش شکار دودل: وارد جریان خلاقانه شوید و به ایده های ناخودآگاه ضربه بزنید

Doodle Hunting: Get into the Creative Flow and Tap into Subconscious Ideas

"آیا شروع کردن سخت‌ترین بخش یک پروژه خلاقانه است؟ آیا می‌خواهید کمکی برای ورود به جریان خلاقانه داشته باشید؟ و آیا می‌خواهید از پروژه‌های خود استفاده کنید..."