Lauren Bateman

کمک به دانش آموزان برای سرگرمی با گیتار.

لورن بیتمن به عنوان یک نجات یافته از سرطان دوران کودکی، اهمیت زندگی در لحظه را می داند. به همین دلیل است که در سن 27 سالگی، لورن از شغل "مستقل" خود به عنوان یک دانشمند پژوهشگر دست کشید تا به دنبال حرفه ای در موسیقی باشد.

این تصمیم پسر، زندگی او را برای همیشه تغییر داد.

در حالی که لورن اکنون بسیار موفق است، او نیز مانند شما شروع به کار کرد. او می‌خواست نواختن گیتار را یاد بگیرد، اما چون در کودکی درس‌های پیانو خود را هدر داد، والدینش قصد نداشتند برای آموزش گیتار او پولی بپردازند. در واقع، زمانی که لورن 16 ساله بود، مادر خودش به خواهرش گفت که برای لورن گیتار نخرد زیرا او آن را هدر می دهد.

مطمئنم خوشحالم که این اتفاق نیفتاد!

در عوض، لورن تصمیم گرفت که به خودش بیاموزد چگونه گیتار بزند. اما در آن زمان، یوتیوب وجود نداشت و هیچ وب سایت جالبی مانند این وجود نداشت که به شما نحوه نواختن گیتار را آموزش دهد. لورن یک VHS (آره، من با خودم قرار می گذارم) و یک کتاب هال لئونارد داشت. او با خواندن سایت خسته کننده مانند پیانو شروع کرد، اما وقتی یاد گرفت که چگونه آکورد بزند، بقیه چیزها تاریخ بود

بنابراین می بینید، داستان لورن بسیار شبیه داستان شماست.

بر خلاف اکثر معلمان گیتار، لورن مدرک موسیقی ندارد (در واقع در زیست شناسی و باستان شناسی است). چیزی که او دارد اشتیاق به موسیقی و کمک به دیگران برای سرگرم شدن با موسیقی است. به همین دلیل است که رویکرد او کمی غیر سنتی است. او در اسرع وقت به ریشه سرگرمی با گیتار می‌پردازد، زیرا این تنها کاری است که در دوران رشد می‌خواست انجام دهد - خوش بگذرد.

در سال 2010، لورن تصمیم گرفت تا کارآفرینی کند و آموزش صدا و گیتار را از یک اتاق خواب اضافی در آپارتمان کوچک خود در نزدیکی بوستون، MA شروع کرد. او تجربه تدریس مطلقاً صفر داشت، اما می‌دانست چه چیزی برای او مفید بوده است. در حالی که لورن در ابتدا در مورد تدریس عصبی بود، معلوم شد که او واقعاً در آن مهارت دارد. محبوبیت او به‌عنوان یک معلم گیتار در سطح محلی افزایش یافت تا زمانی که برنامه‌اش در حال شکستن بود.

لورن اکنون دو مدرسه موسیقی را در خارج از منطقه بوستون راه اندازی می کند به این امید که به دانش آموزان در هر سنی کمک کند تا لذت و شادی موسیقی را کشف کنند. و این هدف لورن با او و دوره گیتار اوست. برای لمس تعداد زیادی از افراد و کمک به آنها در یادگیری گیتار یک درس در یک زمان.

زندگی پر از امکانات است. آیا برای رسیدن به رویای نواختن گیتار آماده اید؟

دوره های این مدرس:

آموزش گیتار مبتدی Pt. 1 - آشنایی با گیتار

Beginner Guitar Lessons Pt. 1 - Getting To Know Your Guitar

درباره این کلاس آیا شما یک مبتدی مطلق هستید که علاقه مند به یادگیری نحوه سرگرمی با گیتار خود هستید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. این مجموعه درس ..


آموزش Finger Picking 101 - با گیتار خود بیشتر سرگرم شوید

Finger Picking 101 - Have More Fun With Your Guitar

در این دوره با 10 تمرین مختلف اصول انگشت برداری را بیاموزید و ویدیوهایی را پخش کنید که به شما کمک می کند تا از تجربه صفر با انگشت عکس خارج شوید. ..