Kateryna Loreli

هنرمند و ستاره شناس

من معتقدم که ما به این دنیا آمدیم تا زیبایی را به ارمغان بیاوریم، دائماً رشد کنیم و خودمان را بهبود بخشیم. ما می توانیم هر روزمان را فوق العاده تر کنیم. ما می توانیم امروز بهتر از دیروز باشیم. ما می توانیم رویاهایمان را دنبال کنیم و آزاد باشیم. عاری از قوانین، زوایای مربع و دیگر ذهن ها.

مردم همیشه از تماشای نقاشی هنرمندان شگفت زده به نظر می رسند. آنها فکر می کنند، هنرمندان شعبده باز هستند و با قلم مو در دست متولد شده اند. خب، هنرمندان واقعا شعبده باز هستند. با این حال، آنها سخت برای آن تلاش کردند. آنها هر روز تمرین می کنند. وقتی کسی به من می گوید نمی تواند نقاشی کند، من می گویم: "همه می توانند نقاشی کنند". و من از آن مطمئن هستم.

من اینجا هستم تا آن را ثابت کنم. و برای کمک به همه کسانی که در رویا هستند یاد بگیرند که چگونه نقاشی کنند. شما فقط باید تمرین کنید و هر روز بهتر شوید. و با هم این دنیا را زیباتر خواهیم کرد.

بله، می توانیم.

دوره های این مدرس:

آموزش کاردستی های کاغذی روشن: یک هدیه منحصر به فرد و رمانتیک ایجاد کنید

Illuminated Paper Crafts: Create a Unique and Romantic gift

" به "صنایع دستی کاغذی روشن: هدیه ای منحصر به فرد و رمانتیک" خوش آمدید! در این کلاس می‌خواهیم یک جعبه نورانی شگفت‌انگیز ایجاد کنیم که می‌تواند یک. .."


آموزش اسم حیوان دست اموز آبرنگ: سرگرم کننده و آسان

Watercolor Bunny: Fun and Easy

به اسم حیوان دست اموز آبرنگ خوش آمدید: سرگرم کننده و آسان! آیا این روزها احساس الهام می کنید و نمی دانید چه چیزی را نقاشی کنید؟ یا شما یک حیوان بزرگ و عشق آبرنگ هستید. ..


آموزش نقاشی بودا اکریلیک: آرامش درونی خود را بیابید

Acrylic Buddha Painting: Find Your Inner Peace

نقاشی اکریلیک می تواند بسیار آرامش بخش و فرآیند مراقبه باشد. به خصوص زمانی که نماد صلح و روشنگری مانند بودا را نقاشی می کنید. است. ..