Olivio Sarikas

هنرمند و طراح

Mag. اولیویو ساریکاس یک طراح حرفه ای از وین اتریش است. او بیش از 26 سال است که یک هنرمند پرشور بوده است که از 16 سالگی با تحصیلات خلاقانه خود شروع کرده است. او در دانشگاه هنرهای زیبا در وین و مونیخ تحصیل کرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنرهای زیبا است.

او به عنوان یک طراح چاپ وب خوداشتغال کار می کند. گاهی اوقات او همچنین در دانشگاه محلی سخنرانی هایی در مورد بازاریابی و ایجاد جامعه ارائه می دهد.

دوره‌های آموزشی Skillshare و کانال یوتیوب او بر آموزش‌های Affinity Photo، Affinity Designer، Affinity Publisher و گاهی ابزارهای نرم‌افزار دیگر مانند Krita، نرم‌افزار Corel، مجموعه NIK و موارد دیگر تمرکز دارد.

Olivio به خاطر "Secret Sauce" معروف است، همیشه سعی می‌کند چند ترفند حرفه‌ای را در آموزش‌های خود معرفی کند و اطلاعات پیش‌زمینه‌تری را ارائه دهد. همچنین "چت های خلاقانه" او بخشی از این کانال است، جایی که او بینش هایی در مورد زندگی خلاق ارائه می دهد و در مورد چگونگی بهبود جریان خلاقیت و تحقق رویاهای خلاقانه خود برای به اشتراک گذاشتن آنها با جهان صحبت می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش نور جادویی پاییزی - مسترکلاس عکس Affinity

Magical Autumn Light - Affinity Photo Masterclass

یاد خواهید گرفت که چگونه رنگ‌های دنج و گرم ایجاد کنید، برگ‌های عجیب و غریب و جلوه‌های نوری را برای یک جو پاییزی جادویی اضافه کنید. این دوره آسان برای دنبال کردن مناسب است. ..