Liese Ho

هنر شادی

سلام! من لیز هو هستم، با نام مستعار HappyHappyJoy :D

من در حال حاضر در بالی زندگی می کنم و کسب و کار فوق العاده موفق 15 ساله خود را به عنوان هنرمند چهره و بدن در کالدونیای جدید فروخته ام.

من و شوهرم، شریک مالی ما در حال حاضر در حال ساختن "" هستیم - یک اقامتگاه 4 ستاره و محل اقامت فقط 300 متر از ساحل! اما این داستان دیگری است...

به‌عنوان یک چهره‌پرداز، مهارت‌های دیوانه‌واری در نقاشی با سرعت و تکنیک‌های قلم مو و اسفنج ایجاد کردم. میانگین زمان صرف شده روی صورت یک کودک حدود 3-5 دقیقه بود - سریع و خشمگین قطعاً سبک من بود! من قصد دارم به زودی چند کلاس در مورد این موضوعات ایجاد کنم.

از زمانی که کسب و کارم را فروختم، فراتر از خواسته های دیکته شده یک کودک، از کشف اینکه چه کسی هستم به عنوان یک هنرمند لذت می برم... یک سواری جالب! :O

آبرنگ، اکریلیک، زغال چوب، مداد، جوهر، پاستل، هنر روان، چاقوی پالت، قلم مو، کاردک، انگشتان... حیوانات، گل‌ها، مناظر، تصویرسازی، انتزاعی، فیگوراتیو، پرتره، طراحی زندگی، طبیعت بی‌جان، سفارش‌ها ... خیلی تست شده است!

و هر چه بیشتر انجام می‌دهم، بیشتر متوجه می‌شوم که هیچ تمایلی ندارم که خودم را در یک دسته قرار دهم. می توانید تاریخچه متنوع من را در IG: @ ببینید و همچنین می توانید من را در Facebook پیدا کنید.

اما این روزها، من روی مناظر انتزاعی و غروب خورشید متمرکز شده ام. می توانید آخرین کارهای موجود من را در IG :@liese.ho و در وب سایت من www.lieseho.com

پیدا کنید

من قبلاً نقاشی چهره را نیز آموزش می دادم و کاملاً آن را دوست داشتم! من دوست دارم دانش خود را منتقل کنم و ببینم چگونه افرادی با مهارت های صفر و بدون اعتقاد می توانند در نهایت هنر بسیار محترمانه و حتی شگفت انگیزی تولید کنند. آنها خود را غافلگیر می کردند و خوشحال می شدند که برای من فوق العاده راضی کننده بود.

بنابراین، من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که در طول سالها به بهترین شکل ممکن آموخته ام. من نمی توانم صبر کنم تا نتایج شما را نیز ببینم!

PS. اگر به دنبال یک هدیه جالب و اصلی هستید، لطفا از فروشگاه من دیدن کنید... :)

دوره های این مدرس:

آموزش گرادیان های جادویی آبرنگ: انتقال رنگ های ناخوشایند به راحتی!

Magical Watercolour Gradients : Transition Awkward Colours With Ease!

آیا تا به حال با رنگ آمیزی شیب آبرنگ زیبا، به خصوص در هنگام استفاده از رنگ هایی که با هم برخورد می کنند، مشکل داشته اید؟ مخلوط کردن دو رنگ اصلی با هم باعث می شود. ..