Sofia Michili

مدیریت محصول UX l | طراحی خدمات

چشم انداز من بهبود زندگی مردم از طریق فناوری است و اشتیاق من ایجاد تجربیات دیجیتالی است که مشتریان دوست دارند. من در حال حاضر در حال توسعه محصول فناوری خود هستم، با هدف ایجاد شفافیت بیشتر در استفاده از داده‌های شخصی برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها برای کاربران است.


با بیش از 7 سال تجربه در شرکت های فناوری که محصولات فناوری را ایجاد می کنند، در UX، CX، مدیریت محصول و Agile تخصص کسب کرده ام. من دارای گواهینامه UX حرفه ای توسط Nielsen Norman Group UX هستم و گواهینامه طراحی تعامل را از UC California در Coursera دریافت کرده ام. در حال حاضر، من در حال بهبود قابلیت استفاده و نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی پروکسیموس با استفاده از داده ها، UX، CX و تکنیک های چابک هستم که در حال حاضر منجر به افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین اشتراک های تلفن همراه شده است.

به عنوان یک علاقه مند و دانش آموز سریع، من دائماً به دنبال راه هایی برای رشد و خارج شدن از منطقه راحتی خود هستم. من عضو انجمن های حرفه ای UX هستم و گواهینامه های مختلفی مانند طراحی تعامل، گوگل آنالیتیکس، اسکرام و غیره را دریافت کرده ام. . خارج از محل کار من دوست دارم با پیوستن به هکاتون ها، استارتاپ ویکندها، شرکت در کنفرانس ها و رویدادهای شبکه و ملاقات با افراد همفکر، خلاقیت خود را بازسازی کنم. من همچنین با تسهیل جلسات ابتکار #IamRemarkable که توسط Google ایجاد شده است، به توانمندسازی زنان و گروه‌های دارای نمایندگی کمتر کمک می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی UX - یک نمونه اولیه پاسخگو در Axure RP ایجاد کنید

UX Design Basics - Create a responsive prototype in Axure RP

"آیا همیشه می خواستید ایده های خود را به صورت بصری به اشتراک بگذارید، اما آیا فکر می کنید باید مهارت های طراحی خوبی داشته باشید؟ آیا متوجه شده اید که یک چیز را توضیح می دهید ...."


آموزش مبانی طراحی UX - مقدمه ای بر روش های تحقیق کاربر

UX Design Basics - Introduction to User Research Methods

این کلاس به شما می آموزد که چگونه تحقیق کنید و بفهمید کاربران شما چه کسانی هستند، چه نیازهایی دارند و چگونه ایده های خود را تایید کنید یا فرصت های جدید را کشف کنید. . ..