Rajat Shanbhag

هنرمند | علاقه مندان به طبیعت


سلام، من راجات هستم و یک هنرمند مستقر در ویکتوریا، BC هستم! پس از اینکه دوباره با تماس خلاق خود ارتباط برقرار کردم (من در زندگی گذشته مهندس مکانیک بودم)، در حال کاوش و خلق نقاشی هایی هستم که الهام بخش یک رابطه مشترک بین هنر و طبیعت هستند. من به تازگی اولین کلاس Skillshare خود را برای همه هنرمندان مشتاقی که می خواهند دنیای خود را از طریق نقاشی های خود مستند کنند منتشر کردم :)

وقتی در استودیو/گالری خود در خلیج برنت‌وود، جزایر ونکوور نقاشی نمی‌کنم، می‌توانید در حال کاوش در جنگل یا اسکله‌های غرق آفتاب برای به اشتراک گذاشتن یک یا دو داستان از طریق نقاشی‌هایم باشید. من متوجه می شوم که زمانی که فرد دائماً درگیر خلق مستقیم از زندگی باشد، چه در خانه یا خارج از طبیعت، ارتباط عمیق تری وجود دارد.

من با داشتن یک پیشینه علمی، تمایل دارم نقاشی را با درک منطقی و واضحی تجزیه و تحلیل کنم و به آن نزدیک شوم، به طوری که به راحتی برای همه قابل دسترسی است. به این ترتیب، هنرمندان می توانند رویکردی کل نگر به نقاشی ها داشته باشند و به نوعی بین آثار خود و زیبایی که ما را احاطه کرده است گفتگو ایجاد کنند!

برای بررسی بیشتر ماجراهای من در جزیره ونکوور، از طریق

به من بپیوندید

از اینکه می‌توانم کاری را که انجام می‌دهم با مخاطبانی که دائماً در تلاش هستند یاد بگیرند و در تماس خلاقانه‌شان مشارکت دارند، به اشتراک بگذارم سپاسگزارم. گاهی اوقات زندگی مانع می شود، و هدف من این است که به همه هنرمندان مشتاق و متخصصان حرفه ای کمک کنم تا از طریق نقاشی رنگ روغن با تماس خلاقانه خود ارتباط برقرار کنند. اگر به نظر شما شبیه است، از طریق

برای من پیام ارسال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی رنگ روغن بیانگر: راهنمای مبتدیان برای ایجاد مناظر پر انرژی

Expressive Oil Painting: Beginner's Guide for Creating Energetic Landscapes

شور و اشتیاق خود را برای فضای باز دوباره زنده کنید و در این دوره آموزشی گام به گام نقاشی منظره رسا به من بپیوندید! در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه. ..


آموزش نقاشی رنگ روغن ساده شده: راهی بصری برای رسیدن به فرم

Oil Painting Simplified: An Intuitive Way To Achieve Form

سفر نقاشی رنگ روغن خود را با ایجاد ادراک دقیق به مطالعه نور آغاز کنید، زیرا ما با خلق طبیعت بیجان ساده و جذاب و زیبا مقابله می کنیم...