Sarah Raquel

هنرمند و طراح

سلام، خوش آمدید، خیلی خوشحالم که اینجا هستید! من سارا هستم، یک هنرمند و طراح از کشور زیبای تگزاس هیل. من در استودیوی هنری کوچکم کار می کنم، (معروف به میز ناهار خوری آشپزخانه من) و معمولاً مرا با یک مداد در دست، دفترچه طراحی در دست دیگر و یک فنجان قهوه بزرگ پیدا خواهید کرد. هدف من این است. برای ایجاد هنری زیبا که الهام بخش خلاقیت و شادی است!

آنچه از کلاس های Skillshare من یاد خواهید گرفت:

من عاشق خلق کردن هستم، و مخصوصاً دوست دارم به دیگران کمک کنم در سفر خلاقانه خود بیاموزند و رشد کنند! در اینجا مجموعه ای از کلاس های طراحی هنری با استفاده از iPad را خواهید یافت. چیز مورد علاقه من در مورد هنر دیجیتال این است که شما می توانید به معنای واقعی کلمه از هر کجا و در هر زمان خلق کنید. و با بسیاری از امکانات دیجیتال، آسمان واقعاً محدودیت است. به‌علاوه، من عاشق دادن رایگان و منابع در کلاس‌هایم هستم، بنابراین... به نظر سرگرم‌کننده است، به من بپیوندید و بیایید شروع کنیم!

...و اگر می خواهید برخی از پروژه های دیگر من را ببینید، به اینستاگرام من بروید. خوب، این فقط کمی در مورد من است. امیدوارم روز عالی و خلاقانه ای داشته باشید! :)

دوره های این مدرس:

آموزش جلوه های فلزی و براق در Procreate

Metallic & Glitter Effects In Procreate

"سلام دوست خلاق، خوش آمدید! بسیار متشکرم که به من ملحق شدید. من سارا هستم، یک طراح، یک طراح هنرمند و بسیار هیجان زده هستم که روند خلق من را به شما نشان دهم. . .."


آموزش الگوهای تکرار شونده خیره کننده را در Procreate ایجاد کنید

Create Stunning Repeating Patterns In Procreate

"اگر به شما بگویم که می توانید الگوهای تکرار شونده خیره کننده و قابل ویرایش را فقط با استفاده از iPad و Apple Pencil خود ایجاد کنید، چه؟ سلام دوست خلاق، خوش آمدید و th. .."


آموزش ساخت ماکت های زیبا در Procreate با استفاده از عکس ها

Create Beautiful Mock-Ups In Procreate Using Photos

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش حروف سایه دار در Procreate

Shaded Lettering In Procreate

"درباره این کلاس سلام دوست خلاق، خوش آمدید. خیلی خوشحالم که اینجا هستید! من سارا هستم، یک تقویت کننده هنرمند. طراح و من بسیار خوشحالم که روند خود را برای c به شما نشان می دهم. .."


آموزش چک های کلاسیک و الگوهای Gingham را در Procreate ایجاد کنید

Create Classic Checks & Gingham Patterns In Procreate

"سلام دوست خلاق، خوش آمدید، از اینکه به من ملحق شدید متشکرم! من سارا هستم، یک طراح، یک طراح... و در این کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه کلاسیک بسازید. ..."


آموزش سرگرمی با حروف: مقدمه مبتدیان

Fun With Letters: A Beginners Introduction

آیا برای لذت بردن از نقاشی حروف آماده هستید؟ سلام، خوش آمدید و از اینکه به کلاس من پیوستید متشکرم. من سارا هستم هنرمند  طراح و من بسیار هیجان زده هستم که به شما نشان دهم. ..


آموزش حروف متحرک ساده در Procreate

Simple Animated Lettering In Procreate

"درباره این کلاس سلام دوست خلاق، خوش آمدید. خیلی خوشحالم که اینجایی! من سارا هستم، یک تقویت کننده هنرمند. طراح و من بسیار هیجان زده هستم که روند خود را برای c به شما نشان دهم. .."