Carleen

خیاطی، طراحی، ساختن الگو

من علاقه زیادی به طراحی مد و روندها، خیاطی، ایجاد الگوها، طراحی، نقاشی، ساخت جواهرات و همچنین ایجاد انیمیشن دارم. من با مدرک کارشناسی ارشد در طراحی مد و هنرهای تجسمی، همراه با 20 سال تجربه در زمینه مد، در فرآیند ساخت لباس از طراحی اولیه تا محصول نهایی مهارت دارم. من به همان اندازه از ساختن لباس های خودم لذت می برم و از کمک به دیگران در سفر خیاطی شان لذت می برم. اشتیاق من این است که مردم را با انتخاب مواد، رنگ، فرم و سبک آراسته کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ساخت جواهرات، گردنبند قلاب بافی، گردنبند مکعبی، گوشواره

How to Make Jewelleries, Crochet Necklace, Cube Necklace, Earrings

از طرح های مشابه جواهرات خسته شده اید یا نمی توانید چیزی را پیدا کنید که ظاهر شما را تحسین کند؟ آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه جواهرات خود را بسازید؟ شیرجه رفتن عمیق به. ..


نحوه دوخت تاپ | آموزش خیاطی 3 مدل روپوش با یقه کراس اوور V

How to Sew a Wrap Top | Sewing Tutorial for 3 Styles of Wrap Top with Crossover V Neckline

"آیا به مد و خیاطی علاقه دارید؟ با من به سفر خیاطی بیایید و بیایید 3 نوع روپوش را بدوزیم! من کارلین هستم، مد و جواهرات. .."


آموزش ساخت انیمیشن و صادرات در GIF و MP4 با ادوبی فتوشاپ

Creating Animations and Exporting in GIF and MP4 with Adobe Photoshop

"می‌خواهید انیمیشن‌هایی با فرمت GIF و MP4 ایجاد کنید، اما مهارت‌های طراحی ندارید؟ نیازی ندارید! فقط این آموزش‌های لایه‌به‌گام انیمیشن را دنبال کنید.


آموزش دوخت گام به گام چگونه یک لباس اسلیپ بسازیم

How To Make a Slip Dress I DIY Step By Step Sewing Tutorial

"آیا به مد، طراحی و روندها علاقه دارید؟ آیا می خواهید با پوشیدن لباس هایی که هیچ کس دیگری ندارد با استایل منحصر به فرد خود متمایز شوید؟ دیس داری .."


نحوه ترسیم فیگورهای مد | آموزش تصویرسازی مد در فتوشاپ | Croquis de Mode

How to Draw Fashion Figures | Fashion Illustration Tutorial in Photoshop | Croquis de Mode

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک فیگور مد طراحی کنید و آن را رنگ کنید؟ آیا می خواهید مهارت های طراحی مد خود را تقویت کنید؟ شیرجه عمیق به این آموزش گام به گام نقاشی. ..