Adrian Lloyd

بازاریاب دیجیتال و معلم برتر

هی من آدریان هستم. من یک بازاریاب دیجیتال و مربی خلاق شما هستم!

در سال 2012 وارد دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی شدم. من از دورنمای کار آنلاین و رئیس خودم بودن بسیار هیجان‌زده بودم، اما واقعاً با کمبود اطلاعات صادقانه، معتبر و با کیفیت برای مبتدیان دست و پنجه نرم کردم. پس از یادگیری اصول اولیه و تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق، تصمیم گرفتم زندگی را برای خلاقانی مانند خودم آسان‌تر کنم.

بنابراین، من جلو رفتم و همه چیز را با در نظر گرفتن شما ایجاد کردم.

کلاس‌های من توسط کسی تدریس می‌شود که دقیقاً می‌داند تسلط بر بسیاری از موضوعات به طور همزمان و همگام شدن با هر مرحله چقدر می‌تواند دلهره‌آور باشد. و امیدوارم بتوانم بخشی از این قدرت طاقت فرسا را ​​از بین ببرم و به شما این احساس را بدهم که تنها نیستید. در این!

من به‌عنوان یک فریلنسر مستقل از موقعیت مکانی، به گوشه‌های دور زمین سفر کرده‌ام و از رایانه شخصی خود کار کرده‌ام. توانایی‌های مبتنی بر اینترنت من باعث شده با تعداد زیادی از افراد با استعداد کار کنم، از فروشنده‌های انحصاری گرفته تا سازمان‌های عجیب و غریب.

علاوه بر این، در حال حاضر، هدف قطعی من این است که به طور مداوم به کار به عنوان یک مربی ادامه دهم، و شما را درگیر کنم تا برای آینده خود در دنیای کامپیوتری تقویت شوید، با تسلط بر توانایی های جدید مهم در این دنیای هیجان انگیز تبلیغات مبتنی بر وب. :)

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش راه اندازی واژگان نهایی: هنر ایجاد جملات منسجم و معنادار را بیاموزید.

Ultimate Vocabulary Launch : Learn The Art Of Creating Coherent, Meaningful Sentences.

آیا احساس می کنید که ایجاد جملات منسجم و معنادار پیچیده به نظر می رسد؟ آیا می توانید قبل از تصمیم گیری در مورد من صحیح، همه گزینه های ارائه شده را در نظر بگیرید. ..


آموزش قدرت کلمه خود را آزاد کنید: هنر ساخت معنا با زمینه

Unleash Your Word Power : The Craft of Constructing Meaning With Context

"ساخت معنا با زمینه، دایره لغات و دانش شما را در مورد تمایزات دقیق تر بین کلمات افزایش می دهد. برخی از استراتژی ها وجود دارد که کمک زیادی به شما می کند."