Brian Alderman

برایان آلدمرمن MVP مایکروسافت است و فوق لیسانس خود را در سیستم های اطلاعات رایانه ای گرفته است. از سال 1995 ، وی چندین گواهینامه مایکروسافت را در اختیار داشته است که در حال حاضر شامل این موارد است. MCT ، MCSE برای SharePoint ، MCSA برای Office 365 ، MCITP برای SQL Server (R) ، MCSA و MCSE برای ویندوز سرور (R) و همچنین گواهینامه PMP وی. وی به عنوان یک مربی ارشد فنی و مشاور ، 30 سال تجربه در زمینه شبکه ، پایگاه داده SQL Server ، فن آوری های SharePoint و مدیریت پروژه دارد. انتشارات برایان شامل Windows 2000 Professional ، SQL Server 2000 Administration ، SharePoint 2010 Administrator's Companion و Microsoft SharePoint 2013 Administration Inside Out است. وی یک سخنران فعال در کنفرانس های صنعت شیرپوینت از جمله SharePoint Saturday ، SPLive ، DevIntersection ، SharePoint Fest ، Microsoft Ignite و چندین کنفرانس بین المللی SharePoint از جمله لندن ، میلان و مادرید است.
دوره های این مدرس:

آموزش هویت و خدمات Microsoft 365: مدیریت هویت و نقش کاربر

Microsoft 365 Identity and Services: Managing User Identity and Roles

این دوره به شما نحوه ارزیابی ، طراحی ، استقرار ، مدیریت و پیکربندی هویت های M365 خود را با استفاده از همگام سازی Active Directory آموزش می دهد.


آموزش طراحی ، مدیریت و اجرای حفاظت از داده برای Microsoft 365

Designing, Managing, and Implementing Data Protection for Microsoft 365

این دوره برنامه نویسی و پیاده سازی خدمات حفاظت از داده را در Microsoft 365 معرفی ، بحث و بررسی می کند. شما با فن آوری ها ، راه حل ها و قابلیت های مختلف ادغام برای محافظت از داده های خود آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت احراز هویت در Microsoft 365

Managing Authentication in Microsoft 365

چندین گزینه احراز هویت Microsoft 365 از جمله نحوه برنامه ریزی ، پیاده سازی ، پیکربندی ، مدیریت و نظارت بر انواع احراز هویت مانند احراز هویت چند عاملی (MFA) را کاوش کنید.


آموزش مدیریت و همگام سازی هویت لاجوردی Microsoft 365

Managing and Synchronizing Microsoft 365 Azure Identities

در این دوره ، شما می توانید از نحوه پیکربندی ، مدیریت و نظارت بر همگام سازی حساب ها و گروه های کاربر و همچنین مدیریت گذرواژه ها و مجوزهای مرتبط با کاربر ، اطلاعاتی کسب کنید.


آموزش برنامه ریزی و طراحی استراتژی هویت Microsoft 365

Planning and Designing Microsoft 365 Identity Strategy

پس از اتمام این دوره ، شما در مورد اجزای مختلف مرتبط با مدیریت هویت ، انواع احراز هویت ، ملاحظات طراحی همگام سازی دایرکتوری و همچنین نحوه نصب Azure AD درک خواهید کرد ...


آموزش Microsoft 365 Administration: پیاده سازی و مدیریت هویت و دسترسی در Entra ID

Microsoft 365 Administration: Implementing and Managing Identity and Access in Entra ID

این دوره به شما نحوه پیاده سازی و مدیریت همگام سازی اکتیو دایرکتوری با Entra ID، پیاده سازی و مدیریت روش های مختلف احراز هویت و دسترسی ایمن به M365 را با درک حفاظت از هویت و سیاست ها می آموزد.


آموزش هویت و خدمات Microsoft 365: مدیریت هویت و نقش کاربر

Microsoft 365 Identity and Services: Managing User Identity and Roles

این دوره به شما نحوه ارزیابی ، طراحی ، استقرار ، مدیریت و پیکربندی هویت های M365 خود را با استفاده از همگام سازی Active Directory آموزش می دهد.


آموزش مدیریت و پیکربندی اسکایپ برای کسب و کار

Managing and Configuring Skype for Business

Skype for Business یک محصول بسیار محبوب و قدرتمند است. این دوره اطلاعات لازم برای پیکربندی و مدیریت صحیح اجزای Skype for Business Online، از جمله Skype ترکیبی برای کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش مقدمه ای بر آزمون Microsoft 365 Administrator (MS-102).

Introduction to the Microsoft 365 Administrator (MS-102) Exam

این دوره به شما می آموزد که چگونه برای آزمون MS-102 آماده شوید، چه انتظاراتی در امتحان دارید و منابع موجود برای آماده شدن برای امتحان.


آموزش تمام شیرپوینت 2013

All SharePoint 2013

این دوره آموزشی شیرپوینت 2013 زبان آموزان را برای نصب، پیکربندی و نگهداری شیرپوینت 2013 آماده می کند.


آموزش برنامه ریزی برای Microsoft Windows 365 Windows 10 Deployment

Planning for Microsoft 365 Windows 10 Deployment

این دوره برنامه نویسی ، استقرار و ملاحظات امنیتی Windows 10 Enterprise را در Microsoft 365 معرفی ، بحث و بررسی می کند. شما با برنامه ریزی برای به روزرسانی ها و به روزرسانی ها و همچنین نحوه ایمن سازی رایانه های Windows 10 خود آشنا خواهید شد.


آموزش Microsoft 365 Administration: مدیریت انطباق با استفاده از Microsoft Purview

Microsoft 365 Administration: Managing Compliance Using Microsoft Purview

این دوره به شما می آموزد که چگونه انواع اطلاعات حساس را مدیریت کنید، برچسب ها و خط مشی های حفظ و حساسیت را پیاده سازی کنید، و DLP ها را برای بار کاری، نقاط پایانی، و همچنین پاسخگویی به هشدارها، رویدادها و درک گزارش های DLP را اجرا کنید.


آموزش برنامه ریزی و پیاده سازی شبکه و امنیت در آفیس 365

Planning and Implementing Networking and Security in Office 365

این دوره به معرفی و بررسی پیاده سازی امنیت و شبکه برای Office 365 می پردازد، از جمله نحوه پیکربندی تنظیمات فایروال، نحوه محافظت از محتوای خود با استفاده از مدیریت حقوق Azure و موارد دیگر.


آموزش مدیریت Cloud Identities در Office 365

Managing Cloud Identities in Office 365

این دوره به معرفی و بررسی مدیریت و پیکربندی هویت های آفیس 365 با استفاده از مرکز مدیریت آفیس 365، مرکز مدیریت AD Azure و PowerShell می پردازد.


آموزش برنامه ریزی و پیکربندی Exchange Online

Planning and Configuring Exchange Online

پیکربندی مستأجر Office 365 و برنامه های آن فقط آغاز استقرار موفقیت آمیز است. درباره گزینه های انتقال صندوق پستی ، انواع صندوق های پستی موجود در Exchange Online و نحوه ایجاد ، مدیریت ، بایگانی و امنیت مطالب صندوق پستی اطلاعات کسب کنید.


آموزش پیاده سازی و مدیریت هویت ها با استفاده از Azure AD Connect برای Office 365

Implement and Manage Identities Using Azure AD Connect for Office 365

این دوره به معرفی و بررسی نصب، پیکربندی و مدیریت همگام سازی Active Directory بین Office 365 و حساب های AD داخلی می پردازد.


آموزش پیاده سازی و نظارت بر مدیریت تهدید در Microsoft 365

Implementing and Monitoring Threat Management in Microsoft 365

این دوره به معرفی ، بحث و بررسی برنامه ریزی ، پیاده سازی و نظارت بر سرویس های حفاظت از تهدید در Microsoft 365 می پردازد. شما با خدمات و ابزارهای مختلف موجود برای ایمن سازی و محافظت از هویت و داده های خود آشنا خواهید شد.


آموزش برنامه ریزی Office 365 حجم کار و استقرار برنامه

Planning Office 365 Workload and Application Deployment

این دوره شما را برای گردش کار Microsoft 365 ، ملاحظات مهاجرت به Microsoft 365 ، ملاحظات پیکربندی ترکیبی بار کاری و گزینه های استقرار موجود در ProPlus ، Visio و Project آماده می کند.


آموزش نظارت و عیب یابی Office 365 در دسترس بودن و استفاده

Monitoring and Troubleshooting Office 365 Availability and Usage

این دوره نحوه نظارت بر استفاده و فعالیت Office 365 و خدمات آن را پوشش می دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه گزارش های آنلاین یا مبتنی بر فایل را از داخل Office 365 تولید کنید و ابزارهای موجود برای عیب یابی Office 365 را کشف کنید.


آموزش مدیریت Cloud Identities در Office 365

Managing Cloud Identities in Office 365

این دوره به معرفی و بررسی مدیریت و پیکربندی هویت های آفیس 365 با استفاده از مرکز مدیریت آفیس 365، مرکز مدیریت AD Azure و PowerShell می پردازد.


آموزش پیکربندی و ایمن سازی خدمات Office 365

Configuring and Securing Office 365 Services

با بسیاری از خدمات آفیس 365 که برای استفاده در آفیس 365 در دسترس است، این دوره عملکردهای اضافی را نشان می دهد و نحوه پیاده سازی، پیکربندی و ایمن سازی محتوای آفیس 365 را بررسی می کند.


آموزش Microsoft 365 Administration: استقرار و مدیریت مستاجر M365

Microsoft 365 Administration: Deploying and Managing an M365 Tenant

این دوره به شما نحوه ایجاد، پیکربندی، مدیریت و نظارت بر مستاجر مایکروسافت 365 و همچنین کشف چندین روش برای مدیریت دسترسی به M365 یا بارهای کاری خاص در M365 را با استفاده از حساب های کاربری، گروه ها، نقش های M365 و مجوزها می آموزد. .


آموزش برنامه ریزی و پیاده سازی شبکه و امنیت در آفیس 365

Planning and Implementing Networking and Security in Office 365

این دوره به معرفی و بررسی پیاده سازی امنیت و شبکه برای Office 365 می پردازد، از جمله نحوه پیکربندی تنظیمات فایروال، نحوه محافظت از محتوای خود با استفاده از مدیریت حقوق Azure و موارد دیگر.


آموزش مدیریت اشتراک Microsoft 365 و بهداشت مستأجر

Managing Microsoft 365 Subscription and Tenant Health

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هشدارهای بهداشتی خدمات ، درخواستهای خدمات ، نظارت بر سلامت خدمات و تولید گزارشهای مختلفی را که برای نظارت بر مستاجر Microsoft 365 شما استفاده می شود ، مدیریت کنید.


آموزش مدیریت نقش های کاربر Microsoft 365

Managing Microsoft 365 User Roles

نقش های مدیریتی مربوط به Microsoft 365 ، نحوه مدیریت آنها با استفاده از مراکز مختلف مدیریت و همچنین PowerShell و نحوه ایجاد نقشه راه امنیتی برای ایمن سازی استقرار Microsoft 365 خود را کاوش کنید.


آموزش هویت و خدمات مایکروسافت 365: بار کار و برنامه های کاربردی Office 365

Microsoft 365 Identity and Services: Office 365 Workloads and Applications

این دوره به شما می آموزد که چگونه برای استقرار موفقیت آمیز برنامه های Microsoft 365، بارهای کاری Microsoft 365، ملاحظات برنامه ریزی برای انتقال داده ها به این بارهای کاری Microsoft 365 برنامه ریزی کنید.


آموزش برنامه ریزی ، پیکربندی و نظارت بر مشتریان و دستگاه های O365

Planning, Configuring, and Monitoring O365 Clients and Devices

این دوره ابزار استقرار Office 365 را که برای پیکربندی و کنترل استقرار برنامه ها از Office 365 استفاده می شود ، توسط کاربر یا IT معرفی می کند. شما برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر Office 365 ProPlus و استقرارها ، خدمات دورسنجی را جستجو خواهید کرد.


آموزش راه اندازی اجاره و اشتراک Microsoft 365

Setting up Microsoft 365 Tenancy and Subscription

در این دوره می آموزید که چگونه مستأجر Microsoft 365 خود را ایجاد کنید و کارهای پس از ایجاد مستأجر مانند مجوزها ، کار با چندین دامنه و پیکربندی هویت کاربر برای دامنه ها را انجام دهید.


آموزش What's New in SharePoint 2016

What's New in SharePoint 2016

این دوره به متخصصان فناوری اطلاعات کمک می کند تا دانش فعلی شیرپوینت خود را گسترش دهند و موارد جدید شیرپوینت سرور 2016 را بیاموزند. این به شما اطلاعاتی درباره برنامه ریزی و نصب شیرپوینت 2016 ، همراه با گزینه های جدید وصله را ارائه می دهد.


آموزش مایکروسافت 365 هویت و خدمات: مدیریت دسترسی و احراز هویت

Microsoft 365 Identity and Services: Managing Access and Authentication

این دوره به شما می آموزد که چگونه روش های احراز هویت را طراحی، پیاده سازی، پیکربندی، مدیریت و نظارت کنید و راه های مدیریت دسترسی به منابع خود را با استفاده از دسترسی مشروط، حفاظت از هویت و از طریق برنامه های کاربردی سازمانی بررسی کنید.


آموزش مدیریت و پیکربندی اسکایپ برای کسب و کار

Managing and Configuring Skype for Business

Skype for Business یک محصول بسیار محبوب و قدرتمند است. این دوره اطلاعات لازم برای پیکربندی و مدیریت صحیح اجزای Skype for Business Online، از جمله Skype ترکیبی برای کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش پیاده سازی و مدیریت هویت ها با استفاده از Azure AD Connect برای Office 365

Implement and Manage Identities Using Azure AD Connect for Office 365

این دوره به معرفی و بررسی نصب، پیکربندی و مدیریت همگام سازی Active Directory بین Office 365 و حساب های AD داخلی می پردازد.


آموزش برنامه ریزی اجرای Microsoft 365

Planning a Microsoft 365 Implementation

این دوره به معرفی و بررسی ملاحظات برنامه ریزی و استقرار برای یک مستاجر مایکروسافت 365 می پردازد. شما ملاحظات اولیه برنامه ریزی را برای مستأجر Microsoft 365 ، استقرار سیستم عامل ها و مهاجرت داده ها پیدا خواهید کرد.


آموزش پیاده سازی Cloud App Security در Microsoft 365

Implementing Cloud App Security in Microsoft 365

این دوره به معرفی ، بحث و بررسی برنامه ریزی ، پیاده سازی و نظارت بر Cloud App Security در Microsoft 365 می پردازد. شما در مورد برنامه ریزی برای استقرار ، م componentsلفه های مورد استفاده برای پیکربندی CAS و ابزارهای مورد استفاده برای نظارت بر CAS آشنا خواهید شد.


آموزش پیکربندی و ایمن سازی خدمات Office 365

Configuring and Securing Office 365 Services

با بسیاری از خدمات آفیس 365 که برای استفاده در آفیس 365 در دسترس است، این دوره عملکردهای اضافی را نشان می دهد و نحوه پیاده سازی، پیکربندی و ایمن سازی محتوای آفیس 365 را بررسی می کند.


آموزش پیاده سازی مدیریت دستگاه تلفن همراه برای Microsoft 365

Implementing Mobile Device Management for Microsoft 365

این دوره به معرفی و بررسی ملاحظات برنامه ریزی و استقرار برای مدیریت دستگاه های تلفن همراه می پردازد. با ابزارهایی مانند MDM و MAM آشنا می شوید که برای ثبت نام ، کنترل و پیکربندی دستگاه های مورد استفاده برای دسترسی به منابع شرکت استفاده می شود.


آموزش هویت و خدمات Microsoft 365: طراحی و پیاده سازی خدمات Microsoft 365

Microsoft 365 Identity and Services: Designing and Implementing Microsoft 365 Services

این دوره به شما نحوه ارزیابی ، طراحی ، پیاده سازی ، ایمن سازی ، نظارت و مهاجرت به Microsoft 365 را آموزش می دهد.


آموزش نظارت و عیب یابی Office 365 در دسترس بودن و استفاده

Monitoring and Troubleshooting Office 365 Availability and Usage

این دوره نحوه نظارت بر استفاده و فعالیت Office 365 و خدمات آن را پوشش می دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه گزارش های آنلاین یا مبتنی بر فایل را از داخل Office 365 تولید کنید و ابزارهای موجود برای عیب یابی Office 365 را کشف کنید.


آموزش پیاده سازی و مدیریت هویت های فدرال برای SSO

Implementing and Managing Federated Identities for SSO

این دوره در مورد چگونگی آماده سازی استقرار AD در محل خود برای یکپارچه سازی AD FS بحث می کند. شما در مورد الزامات AD FS ، اجزا ، مراحل نصب و نحوه پیکربندی سرورهای پروکسی AD FS و AD FS آشنا خواهید شد.


آموزش برنامه ریزی و مدیریت سازگاری دستگاه و برنامه در Microsoft 365

Planning and Managing Device and Application Compliance in Microsoft 365

این دوره به معرفی ، بحث و بررسی ملاحظات برنامه ریزی و استقرار دستگاهها و برنامه های Microsoft 365 می پردازد. در مورد برنامه ریزی برای نمایه ها و خط مشی هایی که برای مدیریت دستگاه ها و برنامه ها استفاده می شود ، خواهید آموخت.


آموزش پیکربندی ، مدیریت و نظارت بر داده های Microsoft 365

Configuring, Managing, and Monitoring Microsoft 365 Data

این دوره به معرفی ، بحث و بررسی گزینه های مدیریت برنامه ریزی ، پیکربندی و نظارت بر داده ها در Microsoft 365 می پردازد. شما با خدمات و ابزارهای موجود برای نگهداری ، بازیابی ، حسابرسی و حفظ داده های Microsoft 365 خود آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت انواع دسترسی Microsoft 365

Managing Microsoft 365 Access Types

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که روش های مختلف دسترسی موجود در Microsoft 365 از جمله B2B و حساب های مهمان و همچنین پیکربندی های دسترسی به برنامه های سازمانی شامل ثبت برنامه و پروکسی های برنامه را می آموزید.


آموزش برنامه ریزی و پیکربندی همکاری با شیرپوینت آنلاین

Planning and Configuring Collaboration with SharePoint Online

این دوره اصول استفاده از ابزار Office 365 را برای همکاری آسان و راحت با دیگران در سازمان خود به شما می آموزد. همچنین می توانید پیکربندی شیرپوینت آنلاین و ادغام آن با سایر محصولات همکاری مایکروسافت را بیاموزید.


آموزش Microsoft 365 Administration: مدیریت امنیت با استفاده از Microsoft Defender XDR

Microsoft 365 Administration: Managing Security Using Microsoft Defender XDR

این دوره به شما می آموزد که چگونه گزارش های امنیتی و هشدارها را با استفاده از پورتال Microsoft 365 Defender مدیریت کنید. پیاده سازی و مدیریت حفاظت از ایمیل و همکاری، و پیاده سازی و مدیریت حفاظت نقطه پایانی را خواهید آموخت.