Solo Ray

تهیه کننده موسیقی + مدیر موسیقی


سلام! من یک تهیه کننده و کارگردان موسیقی ساکن مونتانا هستم. من عمدتاً در Logic Pro X تولید، میکس و مسترینگ می کنم، اما از
Ableton و Pro Tools نیز استفاده خواهم کرد.

من اولین بار در دوران کودکی با آموزش پیانو شروع کردم (در آن زمان از تمرین متنفر بودم، اما اکنون بسیار سپاسگزارم که والدینم مرا مجبور کردند به آن پایبند باشم!). وقتی 12 ساله بودم GarageBand را کشف کردم و بلافاصله عاشق شدم و بعداً در Logic Pro فارغ التحصیل شدم. من اولین آلبومم را در 15 سالگی در منطق تولید کردم و از آن زمان به طور حرفه ای موسیقی می سازم! من نمی توانم صبر کنم تا به شما کمک کنم تا به مرحله بعدی سفر موسیقی خود بروید!

شما می توانید برای خبرنامه من (صداها و نکات رایگان) ثبت نام کنید

دوره های این مدرس:

آموزش ایده آهنگ Spotify در 7 روز با Logic Pro X

Song Idea to Spotify in 7 Days with Logic Pro X

"با من، سولو ری، یک کهنه کار با تجربه با بیش از 15 سال تجربه در صنعت موسیقی، سفری متحول کننده را در فرآیند خلاقیت آغاز کنید.


آموزش عملکرد مانند یک حرفه ای با آهنگ های پشتیبان در Ableton Live

Performing Like a Pro With Backing Tracks in Ableton Live

سلام! نام من سولو ری است، از آشنایی با شما خوشحالم! اگر هر زمان سؤالی دارید، لطفاً چیزی را در برگه بحث بگذارید و من در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت. ..


آموزش طراحی صدا: ساخت صداهای پیشرفته با هر سینت سایزر

Sound Design: Making Cutting Edge Sounds With Any Synthesizer

«صداها را در سرتان درآورید، از بلندگوها بیرون بیایید! در این کلاس شما ابزارهای سنتز تفریقی را یاد می گیرید که 99 درصد از کل سینتزها مشترک هستند. .."


آموزش تولید موسیقی با Logic Pro X

Producing Music with Logic Pro X

آیا تا به حال شده که بخواهید موسیقی بسازید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سلام! نام من سولو است و من یک تهیه کننده و کارگردان موسیقی ساکن مونتانا هستم. من وا. ..


آموزش تئوری موسیقی: نحوه استفاده از آکورد و مقیاس

Music Theory: How to use Chords and Scales

تئوری موسیقی مجموعه ای از قوانین نیست که شما نباید آنها را زیر پا بگذارید. مجموعه ای از ابزارهایی است که به ما امکان انجام کارها را می دهد. در این کلاس شما اجزای سازنده mus را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش مخلوط کردن از شروع تا پایان: EQ، فشرده سازی، و Mix Secrets در Logic Pro X

Mixing From Start to Finish: EQ, Compression, and Mix Secrets in Logic Pro X

"در این کلاس، ما کل فرآیند میکس را از بالا به پایین طی می کنیم، و شما این شانس را خواهید داشت که با استفاده از کیفیت استودیو حرفه ای، میکسی از خودتان بسازید. . .