Aprosae - Michelle West

آموزش/مشاوره/SpeakingHi! Aprosae یک آژانس برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی است که خدمات آموزشی، مشاوره و سخنرانی ارائه می دهد. میشل وست، بنیانگذار ما، کلاس هایی را در مورد موضوعاتی که در آن آموزش دیده و/یا تجربه کرده است، از جمله زمینه های کسب و کار، هنرهای خلاق، زبان خارجی و تناسب اندام ارسال خواهد کرد. از حضورتان متشکریم و لطفاً بازگردید تا دوره‌های جدید ما را ببینید که به‌صورت دوره‌ای آپلود خواهیم کرد!
دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری واقعی: چگونه هر بار به اهداف خود برسید!

Real Productivity: How to Reach Your Goals Every Time!

آیا تا به حال کاری را شروع کرده اید، فقط انگیزه خود را از دست داده اید یا در طول مسیر به تعویق می افتید؟ اگر دارید، تنها نیستید. به طور مداوم مولد باشید، بنابراین می دانید. ..


آموزش برندسازی خودتان انجام دهید: چیست و چه کاری باید انجام دهید؟

Do-It-Yourself Branding: What Is It and What Do You Need to Do?

"اگر یک سرگرمی، شلوغی جانبی، کسب و کار کوچک یا غیرانتفاعی دارید که باید برند کنید، این کلاس به شما می‌آموزد که چگونه کارهایی را که در حال حاضر انجام می‌دهید ارزیابی کنید تا ببینید..."


آموزش رمز و راز بازاریابی را از بین ببرید: چیست و چه کاری باید انجام دهید؟

Take the Mystery out of Marketing: What Is It and What Do You Need to Do?

اگر یک سرگرمی، شلوغی جانبی، تجارت کوچک یا غیرانتفاعی دارید که باید آن را تبلیغ کنید، اما کاملاً مطمئن نیستید که بازاریابی چیست، این کلاس نشان خواهد داد. ..


آموزش استراتژی رسانه های اجتماعی خودت را انجام بده: 5 مورد اساسی را برنامه ریزی کن

Do-It-Yourself Social Media Strategy: Plan The 5 Essentials

"در دریای رسانه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک، پینترست و موارد دیگر، چگونه می توانید در این امواج پیمایش کنید؟ با ترسیم مسیر با یک علامت ...."


آموزش سفر با کشتی کروز نکات و ترفندها: آنچه که ای کاش درباره سفر دریایی می دانستم!

Travel By Cruise Ship Tips and Tricks: What I Wish I Had Known About Cruising!

"اگر با ایده سفر دریایی تازه وارد هستید، یا مدتی پیش در یک کشتی تفریحی تعطیلات خود را گذرانده‌اید و می‌خواهید در مورد این موضوع تجدید نظر کنید، این مجموعه ویدیویی به شما کمک خواهد کرد..."


آموزش اسپانیایی برای مبتدیان: 6 راه برای یادگیری

Spanish for Beginners: 6 Ways to Learn

«اگر شروع به تحصیل اسپانیایی می‌کنید، یا بعد از یک استراحت طولانی، مهارت‌های خود را تازه می‌کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این کلاس به شما 6 راه را نشان می‌دهد.


آموزش رمز و راز یادگیری اسپانیایی را از بین ببرید: چرایی پشت زبان

Take the Mystery Out of Learning Spanish: The WHY Behind the Language

اگر در یادگیری زبان اسپانیایی مبتدی هستید یا شروع به تقویت مهارت‌های اسپانیایی خود کرده‌اید، این کلاس چیزهایی در مورد اسپانیایی به شما می‌آموزد که به شما کمک می‌کند...