Ray Hofstedt

آن مداد را در حرکت نگه دارید

من فکر می کنم در درون هر یک از ما یک هنرمند و ماجراجو وجود دارد. همه چیز با یک ایده شروع می شود. پرورش مهارت‌های طراحی سریع می‌تواند به تجسم این ایده‌ها و به اشتراک گذاشتن آن با افراد (و حیوانات خانگی) که برای شما مهم هستند کمک کند.

اکنون کمی از داستان من

عاشق کشیدن کارتون و کاریکاتور هستم. وقتی من بچه بودم، پدرم "هوف" در دیزنی لند کاریکاتور، پرتره و خطوط بریده شده می کشید. هنر کاریکاتور را از او و هنرمندانی که با آنها کار می کرد یاد گرفتم. یک تشکر بزرگ از دوست خوب پدر، مرحوم لی هاروین که اولین استراحتم را در واگن کارتونی مزرعه بری Knott به من داد.

من سال ها در پارک های موضوعی در کالیفرنیا کاریکاتور کشیدم. 30 سال پیش با همسرم استلا در کوه جادویی ملاقات کردم.

من نه سال به عنوان یک هنرمند جلوه در دیزنی کار کردم. انیمیشن مدادی روی کاغذ.

همه مسافت پیموده شده با مداد جمع می شود. من یک سبک طراحی سریع ایجاد کرده ام که می توانم با این کلاس Stick Figures With Style به دانش آموزان منتقل کنم.

سبک مورد علاقه من جوهر قلم یا نشانگر و آبرنگ است. در کلاس Stick Figures with Style ما چند تمرین اولیه طراحی را یاد می گیرید که به شما کمک می کند در کمترین زمان کارتون های سرگرم کننده را طراحی کنید.

بیایید شروع کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات حروف دستی - ترسیم 3 سبک حروف را بیاموزید

Hand Lettering Essentials - Learn To Draw 3 Letter Styles

" هدف ما در این کلاس حفظ سنت حروف دستی است. حتما فایل های PDF/JPEG کلاس را برای برگه های تمرین و مرجع دانلود کنید. . .."


آموزش چگونه کاریکاتور بکشیم - نمایه طرح سریع

How to draw Caricatures - Quick Sketch Profile

راهنمای گام به گام کشیدن کاریکاتورهایی با طرح سریع که ترسناک یا توهین آمیز نیستند. شما می توانید از این روش گام به گام برای بهبود سرعت ترسیم و. ..


آموزش فیگورها را با سبک بچسبانید

Stick Figures With Style

"در این کلاس، به چند تکنیک سریع و آسان برای کشیدن کارتون های سریع می پردازیم که یک عنصر سرگرم کننده را به ارتباطات روزانه شما اضافه می کند. مردم تمایل دارند دوباره ...."