Galina Kalinina

مربی و مربی والدین

سلام! من گالینا هستم، بنیانگذار ParentUp

وقتی پدر و مادر شدم، نمی‌دانستم باید چه کار کنم و چگونه باید پدر و مادر باشم. من به طور طبیعی شروع به یادآوری کردم که چگونه مادرم مرا بزرگ کرد و چند چیز را امتحان کردم. به نظر درست نبود، چیزی واقعاً غیرممکن بود که با من موافق نبود.

من شروع به جستجوی پاسخ‌ها در مکان‌های دیگر کردم: به صورت آنلاین، گروه‌های فیس‌بوک، وبلاگ‌ها، وب‌سایت و غیره رفتم. از تعداد توصیه‌ها و دستورالعمل‌ها در مورد نحوه مدیریت و تعمیر بچه‌ها کاملاً غرق شدم. چیزهای زیادی در مورد کارهایی که والدین نباید انجام دهند وجود داشت، اما چیزهای زیادی در مورد آنچه ما می خواهیم انجام دهیم وجود نداشت.

من برای یکی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان کار کردم، در کشورها و قاره های مختلف زندگی و کار کردم. به طور معجزه آسایی در همان زمان اتفاق بزرگی در حرفه ام افتاد. من مسئول ارائه آموزش های رهبری و آموزش مربیان به مدیران بودم. اما احساس کردم چیز بزرگی گم شده است. من در آن لحظه هیچ آموزش رسمی مربیگری نداشتم، تنها چیزی که می دانستم از روی کتاب ها و بر اساس شهودم بود.

من شرمنده شدم و تصمیم گرفتم برای آموزش و گواهینامه مربی حرفه ای اقدام کنم. از طریق سفر یادگیری من در نهایت کلیک کرد!!! من پاسخ هایی را که در مسیر فرزندپروری خود جستجو می کردم پیدا کردم.

پاسخ این بود که همه پاسخ ها از قبل در داخل من هستند!

من قبلاً می دانستم که برای اینکه یک پدر و مادر عالی باشم چه چیزی باید بدانم. اما همچنین متوجه شدم که مهارت‌های اساسی والدین مانند سواد عاطفی، گوش دادن فعال، پرسش‌های قدرتمند و موارد دیگر را از دست داده‌ام... همه این‌ها مهارت‌های منحصربه‌فردی برای فرزندپروری نیستند، اینها مهارت‌های زندگی هستند که متأسفانه هیچ‌کس در دوران کودکی به ما یاد نمی‌دهد. .

کاش وقتی بچه بودم کسی به من درباره احساسات یاد می داد. این باعث می شد از مشکلات و اشتباهاتی در زندگی ام نجات پیدا کنم که بسیار متاسفم. ای کاش کسی به من آموزش می داد که چگونه فعالانه گوش کنم و به آنچه گفته نمی شود توجه کنم، چگونه با آن شخص ارتباط برقرار کنم و احساس کند و درک کند.

در سرم فریاد می زدم: "چرا، چرا کسی این را به ما آموزش نمی دهد؟"

من یک رویا دارم، یک رویای بزرگ.. اینکه هر مدرسه چیزی به طور چشمگیری در برنامه درسی خود داشته باشد، اینکه مدارس موضوعاتی مانند سواد عاطفی، مهارت های ارتباطی و موارد دیگر را در این زمینه ها آموزش دهند.

ParentUp اولین قدم من در کمک به پرورش نسلی سالم تر برای آینده است…

دوره های این مدرس:

آموزش 7 ابزار قدرتمند فرزند پروری برای مدیریت عصبانیت و بحران

7 powerful parenting tools to manage tantrums & meltdowns

یک دوره کوتاه برای باز کردن استراتژی های قدرتمند والدین. این چیزی است که در پایان این دوره کوتاه در زندگی شما متفاوت خواهد بود: · شما k خود را خواهید فهمید. ..


آموزش والدین: هک نظم و انضباط

Parenting: Discipline Hacking

"آماده اید مهارت های فرزندپروری خود را به سطح قرن بیست و یکم ارتقا دهید و فرزندان خود را شاگرد کنید بدون اینکه واقعاً آنها را تنبیه کنید؟  (پس می توانید شاد و با اعتماد به نفس باشید. ..."