Laura Pepper Wu

بنیانگذار 30 Day Books & The Write Life Magazine

لورا اینجاست! من قبل از هر چیز یک نویسنده، بلکه یکی از بنیانگذاران استودیوی مستقل مطبوعات و بازاریابی کتاب در سیاتل هستم. من شخصاً بر بیش از 50 کتاب راه‌اندازی و کمپین بازاریابی برای نویسندگان مستقل و مطبوعات کوچک نظارت داشته‌ام (در اینجا برخی از نویسندگانی وجود دارد که از همکاری با آنها لذت برده‌ام). من 8 کتاب الکترونیکی پرفروش آمازون نوشته ام، و اغلب در مورد نشر مستقل و بازاریابی کتاب می نویسم و ​​صحبت می کنم.

من همچنین بنیانگذار ، سردبیر  The Write Life Magazine و عضوی از  هستم. من دنیای همیشه در حال تغییر نویسندگی، انتشارات و کارآفرینی را دوست دارم، و مفتخرم که چندین جایزه برای کارم در جامعه انتشارات دریافت کرده‌ام.

خارج از کار؟ من یک یوگی سگ دوست و معتاد به قهوه هستم! من زیاد می خوانم، از زندگی در فضای باز اینجا در سیاتل لذت می برم (حتی زمانی که آب و هوا همکاری نمی کند) و اخیراً دروس آواز جاز را گرفته ام. همه ما گاهی اوقات به یک چالش در زندگی نیاز داریم، درست است؟ :)

کتاب‌های 30 روزه: http://www.30daybooks.com/
خانم‌هایی که نقد می‌کنند: http://www.ladieswhocritique.com/
توییتر: http://www.twitter.com/LauraPepWu
لینکدین: http://www.linkedin.com/in/pepperwu

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی کتاب: یک نقشه قاتل بسازید! 21 روش جالب و موثر برای تبلیغ کتاب یا کتاب الکترونیکی خود را بیاموزید

Book Marketing: Craft a Killer Plan! Learn 21 Fun, Effective Ways to Promote Your Book or eBook

"هزاران نابغه کشف نشده زندگی می کنند و می میرند - چه توسط خودشان یا توسط دیگران" - Mark TwainSpread the Word about Your Book: شما نوشتن شما را به پایان رسانده اید. ..