Thomas Bazzoon

پیانو را سریع یاد بگیرید! پیانو را برای سرگرمی یاد بگیرید!

آیا می خواهید پیانو یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این کانال برای شماست اگر تازه وارد پیانو هستید، لطفاً در کلاس های "یادگیری پیانو در 45 روز" قسمت اول و دوم شرکت کنید. سپس به هر چیزی که دوست دارید بروید - تکنیک، تئوری، آکورد یا به آهنگ های خاص نگاه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش همه آکوردهای خود را یاد بگیرید!

Learn all of your chords!

"در این کلاس، شما واژگان بزرگی از آکوردها را روی پیانو خواهید ساخت.   نت به نت می‌روم و پنج آکورد مختلف ساخته‌شده روی هر یک از ۱۲ کلید پیانو را به شما نشان می‌دهم.


آموزش نواختن "Fur Elise" اثر بتهوون را یاد بگیرید

Learn to play "Fur Elise" by Beethoven

"آیا تا به حال خواسته اید این شاهکار کلاسیک بزرگ بتهوون را بازی کنید؟   آیا فکر می کنید خیلی سخت است؟   من به شما نشان خواهم داد که چگونه تم اصلی این را بازی کنید. .."


آموزش بازی "سرگرم کننده"

Learn to play "The Entertainer"

"در این دوره شما یاد خواهید گرفت که یک نسخه آسان از "سرگرم کننده" اثر اسکات جاپلین را بنوازید.   دانش اولیه در مورد خواندن موسیقی مورد نیاز است.


آموزش یادگیری پیانو در 45 روز (قسمت اول)

Learn Piano in 45 days (Part One)

"آیا هرگز پیانو ننواختی اما همیشه می خواستی یاد بگیری؟   خب، این کلاس برای شماست!  نام نت ها، موقعیت دست، تکنیک اصلی را به شما نشان می دهم. .."


آموزش بازی "Maple Leaf Rag"

Learn to play "Maple Leaf Rag"

در این دوره آموزشی، نواختن نسخه آسان "Maple Leaf Rag" اثر اسکات جاپلین را خواهید آموخت. دانش اولیه موسیقی خوانی مورد نیاز است. اگر تازه وارد هستید. ..


آموزش بازی Canon in D

Learn to Play "Canon in D"

"شما نواختن آهنگ معروف Canon in D" را در پیانو یاد خواهید گرفت.   هر دو دست جداگانه گرفته می شوند.   سپس، من دست ها را با هم می نوازم، همچنین، بخشی در مورد i وجود دارد.


آموزش نواختن سرودهای کریسمس (جلد 1)

Learn to Play Christmas Carols (volume 1)

"آیا مبتدی هستید؟   آیا اصول اولیه پیانو را قبلاً می دانید؟   آیا عاشق سرودهای کریسمس هستید؟   سپس، این دوره برای شماست!  شما نواختن فو را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش یادگیری پیانو در 45 روز (قسمت 2)

Learn Piano in 45 Days (part 2)

اکنون که اصول اولیه پیانو را آموخته اید، زمان آن رسیده که دانش خود را گسترش دهید. در قسمت دوم، ما یک موقعیت دست جدید را یاد می گیریم، چند موتزارت، آندرها بازی می کنیم. ..