Prithvi Madhukar

بازاریاب | پادکستر | یوتیوبر

من یک کارآفرین دیجیتال و صاحب کسب و کار در سه سال گذشته هستم. من همچنین یک نویسنده صفر تا چهار رقمی (انتشار سپتامبر 2022)، یک پادکست (100 برتر در بازاریابی برای هند)، یک YouTuber، یک مالک فروشگاه Etsy، یک سازنده محتوا و یک تأثیرگذار نانو هستم که به زودی منتشر خواهد شد. . من یک مشاور استراتژی بازاریابی و مدیر عامل شرکت مشاوره بازاریابی خودم هستم.

من در دو سال گذشته از سفر کارآفرینی خود با بیش از 60 مشتری از 8 کشور مختلف با موفقیت کار کرده ام. من از صفر شروع کردم و یک کسب و کار آنلاین ساختم که مرز نمی شناسد و به من اجازه می دهد یک عشایر دیجیتال باشم. من همچنین از رقص بالیوود در اوقات فراغت خود لذت می برم.

ماموریت من این است که صاحبان مشاغل و کارآفرینان را در سراسر جهان توانمند کنم تا با اطمینان استراتژی‌های بازاریابی بلندمدت، کسب‌وکار و طرز فکر را برای رشد کسب‌وکاری که دوست دارند، اجرا کنند!

من به چه چیزی علاقه مند به تدریس هستم؟

  • استراتژی های بازاریابی برای رشد کسب و کاری که دوست دارید
  • تغییرات ذهنی که صاحبان کسب و کار باید انجام دهند تا موفق شوند

لطفاً <نمایه Skillshare من را برای کلاس‌های بیشتر دنبال کنید تا به شما در رشد کسب‌وکاری که دوست دارید کمک کند!

دوره های این مدرس:

آموزش 50 روش برای استفاده از توزیع تقویم ماهانه - بهره وری

50 Ways to Use a Monthly Calendar Spread - Productivity

"توضیحات کلاس: پتانسیل کامل گسترش تقویم ماهانه خود را با کلاس جامع ما "50 روش برای استفاده از پخش تقویم ماهانه - Productiv" باز کنید. .."


آموزش استراتژی بیو اینستاگرام برای تبدیل بازدید از پروفایل به فالوور

Instagram Bio Strategy to Convert Profile Visits to Followers

"نمای کلی کلاس: آیا بازدیدهای زیادی از پروفایل خود در حساب تجاری اینستاگرام خود مشاهده کرده اید، اما نمی توانید آنها را به فالوور تبدیل کنید؟ آیا ...."


آموزش استراتژی محتوای اینستاگرام برای کارآفرینان/صاحبان کسب و کار برای فروش

Instagram Content Strategy for Entrepreneurs/Business Owners to Sell

"نمای کلی کلاس: آیا بازدیدهای زیادی از پروفایل خود در حساب تجاری اینستاگرام خود مشاهده کرده اید، اما محتوای شما به اندازه کافی قوی نیست که بتواند دنبال کننده های شما را تبدیل کند..."


آموزش غلبه بر باورهای محدودکننده برای صاحبان مشاغل (چارچوب عملی و عملی 3 مرحله ای)

Overcoming Limiting Beliefs for Business Owners (3 Step Practical & Actionable Framework)

بررسی اجمالی کلاس: آیا واقعاً می‌خواستید در کسب‌وکارتان قدمی رو به جلو بردارید، اما احساس می‌کنید که باورهای محدودکننده‌تان مانع شما می‌شوند؟ اگر به دنبال یک. ..