Donna Townsend

دستیار مجازی
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کسب و کار خود را در لینکدین بازاریابی کنید

How to market your business on LinkedIn

"به کلاس بازاریابی لینکدین خوش آمدید آیا به تازگی وارد لینکدین شده اید؟ یا دوست دارید کسب و کار خود را با استفاده از لینکدین رشد دهید؟ در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه: چگونه. .."


آموزش Etsy SEO: اصول اولیه

Etsy SEO: The basics

"آیا به دنبال دریافت ترافیک بیشتر به لیست های Etsy خود هستید؟ یا تازه وارد Etsy شده اید و می خواهید همه چیزهایی را که باید در مورد سئو Etsy بدانید. شما این را پیدا کرده اید."


آموزش نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی | برای مبتدی ها

How to start an online business | For beginners

"به دوره مبتدی من در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین خوش آمدید! این دوره برای کمک به شما در فکر کردن یک ایده کسب و کار آنلاین با نگاه کردن به جنبه های مختلف طراحی شده است.


آموزش SEO: اصول اولیه

SEO: The basics

سئوی مورد نیاز برای یک وب سایت کوچک یا متوسط ​​را بیاموزید! در پایان این کلاس، متوجه خواهید شد که سئو چیست و چه کاری باید انجام دهید تا به ما کمک کنید. .."


آموزش کپی رایتینگ دیجیتال 101

Digital copywriting 101

"آیا در نوشتن کپی رایتینگ دیجیتال تازه کار هستید؟ مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ این دوره آموزشی برای شماست، یاد بگیرید که برای یک کپی رایتر چه چیزی لازم است و مهارت های لازم برای دستیابی به آن را بیاموزید. .."


آموزش یادگیری پینترست - بازاریابی 101

Learn Pinterest - Marketing 101

آیا نام Pinterest را شنیده اید اما نمی دانید چگونه با آن شروع کنید؟ این دوره برای شماست! به این دوره پرطرفدار بپیوندید که اصول اولیه Pinterest تا Bri را پوشش می‌دهد. ..


آموزش سئو را یاد بگیرید تا به رشد وب سایت خود کمک کنید

Learn SEO to help grow your website

«برای کمک به رشد وب‌سایت خود، SEO را بیاموزید! در پایان این کلاس، متوجه خواهید شد که سئو چیست و چه کاری باید انجام دهید تا به رشد وب سایت خود کمک کنید. من. .."


آموزش چگونه یک دستیار مجازی باشیم

How to be a Virtual Assistant

میلیون‌ها کسب‌وکار وجود دارند، خواه به‌صورت انفرادی، تیم‌های کوچک یا شرکت‌های بزرگ، که به یک دستیار مجازی نیاز دارند. به عنوان یک دستیار مجازی ..


آموزش دستیار مجازی - چگونه با وبلاگ نویسی شروع کنیم

Virtual Assistant - How to get started with blogging

«آیا دستیار مجازی هستید؟ به وبلاگ نویسی علاقه دارید یا مطمئن نیستید که کسب و کار دستیار مجازی شما به وبلاگ نیاز دارد؟ در این دوره من انواع bl را مرور خواهم کرد. .."


آموزش شروع با ChatGPT: یک دوره جامع

Getting Started with ChatGPT: A Comprehensive Course

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Canva متوسط: ویژگی های مفید را کشف کنید

Intermediate Canva: Discover useful features

"آماده ای برای ارتقای مهارت های Canva خود به سطح بعدی؟ این دوره به ویژگی‌های قدرتمند Pro Canva می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا طرح‌های حرفه‌ای را با Wi-Fi باز کنید. .."


آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید | برای مشاغل کوچک

Learn Social Media Marketing | For small businesses

"آیا در بازاریابی رسانه های اجتماعی تازه کار هستید؟ آیا شما یک کسب و کار کوچک هستید؟ پس این کلاس برای شماست. این کلاس برای مبتدیان برای کسانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد s هستند عالی است. .."


آموزش چگونه فالوورهای پینترست خود را افزایش دهیم

How to grow your Pinterest following

"آیا می خواهید از قدرت Pinterest برای هدایت ترافیک و تعامل به وب سایت یا برند خود استفاده کنید؟ چه مالک کسب و کار، چه خالق محتوا یا به عنوان. .."


آموزش بازاریابی ایمیلی برای مبتدیان

Email Marketing for beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش اصول وبلاگ نویسی: از مبتدی تا بلاگر

Blogging Basics: From Beginner to Blogger

"این دوره جامع نقشه راه شما برای راه اندازی یک وبلاگ موفق است، حتی اگر کاملا مبتدی باشید. ما شما را در هر مرحله، از انتخاب..." راهنمایی می کنیم.


آموزش چگونه یک فروشگاه آنلاین Shopify راه اندازی کنیم

How to start an online Shopify store

"یاد بگیرید چگونه با Shopify کسب و کار آنلاین موفق خود را راه اندازی کنید. در این کلاس مبتدی دوستانه، همه چیزهایی را که برای شروع و ru نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. .."


آموزش شروع با ChatGPT: یک دوره جامع

Getting Started with ChatGPT: A Comprehensive Course

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش دیجیتال مارکتینگ 101 | اجزای اساسی آن

Digital Marketing 101 | Its basic components

"Digital Marketing 101 یک دوره مقدماتی است که به منظور ارائه درک جامعی از مفاهیم و مؤلفه های اساسی در دانش آموزان طراحی شده است."


آموزش ایجاد خدماتی برای فروش | تبدیل شدن به یک دستیار مجازی

Create services that sell | Becoming a Virtual Assistant

"آیا شما یک دستیار مجازی هستید؟ یا تازه دستیار مجازی هستید؟ این دوره به نحوه ایجاد خدماتی برای فروش می پردازد. قادر به ایجاد سرویس th. .."