Owen Dubiel

اوون در قلب یک متخصص امنیت است، که همچنین از اینکه بتواند به دیگران در مورد بهترین شیوه ها و تکنیک های امنیت سایبری آموزش دهد، لذت می برد. او اخیراً دریافته است که انجام آموزش آنلاین یکی از رضایت بخش ترین تجربیات در زندگی کاری او بوده است. او عاشق این است که بتواند کلمه خوب امنیت را به همه کسانی که مایل به یادگیری آن هستند سرایت کند!
دوره های این مدرس:

آموزش قهرمان امنیت داده ها: یکپارچگی داده ها

Data Security Champion: Data Integrity

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر شیوه های یکپارچگی داده ها را در نقش خود به عنوان یک تحلیلگر داده به کار ببرید و از امنیت و قابلیت اطمینان داده های خود اطمینان حاصل کنید.


آموزش قهرمان امنیت داده ها: پیشگیری از از دست دادن داده ها

Data Security Champion: Data Loss Prevention

قدرت امنیت سایبری خود را بالا ببرید. این دوره به شما می آموزد که استراتژی های موثر پیشگیری از از دست دادن داده ها را در سازمان خود پیاده سازی و مدیریت کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم عامل با Nagios

OS Analysis with Nagios

در این دوره، نحوه انجام تجزیه و تحلیل سیستم عامل با استفاده از Nagios XI را از دیدگاه تیم آبی امنیتی، برای ایجاد آگاهی بهتر در مورد TTP های رایج MITER یاد خواهید گرفت.


آموزش تجزیه و تحلیل فایل با CyberChef

File Analysis with CyberChef

هنگام انجام تحقیقات امنیتی در مورد فعالیت های مشکوک در شبکه خود، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که لازم باشد کمی عمیق تر در فایل های رمزگذاری شده یا ورودی های رجیستری مخرب جستجو کنید تا مشخص کنید که آیا واقعاً شیطانی هستند یا خیر. در این دوره، ...


آموزش شکار تهدید با PowerShell

Threat Hunt with PowerShell

به عنوان یک متخصص امنیت دفاعی، شما مسئول بهبود دفاع با انجام تمرینات شکار تهدید هستید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با PowerShell در محیط مایکروسافت شکار تهدید را انجام دهید.


آموزش تشخیص ناهنجاری ها و رویدادها با Packetbeat

Detecting Anomalies and Events with Packetbeat

در این دوره آموزشی، راه اندازی، پیکربندی و اعتبارسنجی Packetbeats را در محیط سازمانی یاد خواهید گرفت. ما همچنین برخی موارد کاربردی شبکه و امنیت را پوشش خواهیم داد و همچنین هشدارهای سفارشی ایجاد می کنیم.