Pluralsight Skills

مهارت‌های Pluralsight به رهبران این اطمینان را می‌دهد که مهارت‌های لازم برای اجرای استراتژی فناوری را دارند. تیم‌های فناوری می‌توانند تخصص را در بین نقش‌ها محک بزنند، چرخه‌های انتشار را سرعت بخشند و محصولات قابل اعتماد و ایمن بسازند. با استفاده از محتوای متخصص، ارزیابی مهارت ها و تجزیه و تحلیل های منحصر به فرد ما، با سرعت تغییرات همراه باشید، افراد مناسب را در پروژه های مناسب قرار دهید و بهره وری را افزایش دهید. این موثرترین راه برای توسعه مهارت های فنی در مقیاس است.
دوره های این مدرس:

آموزش جلسات داده: گفتگوی میزگرد ChatGPT با کارشناسان Pluralsight

The Data Sessions: ChatGPT Roundtable Discussion with Pluralsight Experts

با کارشناسان این صنعت همراه باشید تا قدرت دگرگون کننده هوش مصنوعی مولد، پتانسیل خلاقانه آن و اصول اخلاقی پشت کاربرد آن را بررسی کنند. خود را به دانش عصر هوش مصنوعی مجهز کنید.


آموزش تبدیل استعداد 101 | مدیریت تغییر: قسمت 2

Talent Transformation 101 | Change Management: Part 2

بخش دوم از مجموعه‌ای که به موضوعاتی از کتاب کار توسعه مهارت‌های فناوری ما پرداخته است: https://www.pluralsight.com/blueprint/technology-skills-development-workbook. بهترین شیوه‌های مدیریت تغییر را بشنوید تا تلاش‌های تغییر دیجیتال را افزایش دهید.


آموزش تبدیل استعداد 101 | مدیریت تغییر: قسمت 3

Talent Transformation 101 | Change Management: Part 3

بخش سوم از مجموعه‌ای که به موضوعاتی از کتاب کار توسعه مهارت‌های فناوری ما پرداخته است: https://www.pluralsight.com/blueprint/technology-skills-development-workbook. آیا سازمان شما باید نگرش خود را در مورد یادگیری برای دستیابی به تحول فنی تغییر دهد؟


آموزش تبدیل استعداد 101 | مدیریت تغییر: قسمت 1

Talent Transformation 101 | Change Management: Part 1

بخش اول از مجموعه‌ای که به موضوعاتی از کتاب کار توسعه مهارت‌های فناوری ما پرداخته است: https://www.pluralsight.com/blueprint/technology-skills-development-workbook. بیاموزید که بدون یک استراتژی مدیریت تغییر مناسب برای تحول دیجیتال چه اتفاقی می افتد.


آموزش پیش نمایش مبانی فناوری

Tech Foundations Preview

Tech Foundations درک محاوره‌ای از فناوری‌های کلیدی برای موفقیت در هر نقش حرفه‌ای را توسعه می‌دهد. با استفاده از مبانی فناوری، فراگیران سواد فنی مورد نیاز برای گفتگوهای موثرتر و کمک به شما را به دست می آورند.