Alexander Tushinsky

الکس بیش از 30 سال گذشته را به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار، معمار اپلیکیشن، حرفه‌ای امنیت سایبری و مربی فنی گذرانده است. او یک یادگیرنده مادام العمر است و دارای بیش از 20 گواهینامه فعال در زمینه IT است. الکس یک مربی معتبر مایکروسافت است و از به اشتراک گذاری دانش خود با دیگران لذت می برد. او در دانشگاه راتگرز، کالج اجتماعی برگن، کالج شهرستان موریس، کالج نوادای جنوبی و UNLV تدریس کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در توسعه نرم افزار و کارشناسی ارشد در امنیت سایبری از دانشگاه وسترن گاورنر است. الکس به عنوان یک توسعه دهنده، با جاوا، سی شارپ و پایتون کار می کند و به کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا از منظر فنی به چشم انداز خود دست یابند. او همچنین به عنوان یک CISO مجازی کار می کند، تست نفوذ انجام می دهد، و به کسب و کارها و افراد در مورد اهمیت امنیت سایبری آموزش می دهد. زمانی که الکس کار نمی کند، وقت خود را با همسر زیبایش و بسیاری از حیوانات خانگی از جمله دو گربه و سه بوستون تریر می گذراند. او یک دونده و دوچرخه سوار فعال است و یک گیاهخوار با اخلاق و بهداشت است.
دوره های این مدرس:

آموزش تست قلم: برنامه ریزی، محدوده، و بازبینی

Pen Testing: Planning, Scoping, and Recon

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک تعامل تست نفوذ را شروع کنید.


آموزش ASP.NET Core 6 Playbook

ASP.NET Core 6 Playbook

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با مشکلات رایج کنار بیایید و با استفاده از دات نت 6 و سی شارپ نسخه 10 الگو و راه حلی برای حل آن مشکل خاص ارائه دهید.


آموزش هک اخلاقی: مهندسی اجتماعی

Ethical Hacking: Social Engineering

این دوره مهارت های مهندسی اجتماعی مورد نیاز برای گواهینامه هکر اخلاقی معتبر EC-Council را به شما آموزش می دهد.


آموزش کدنویسی ایمن با OWASP در C# 10

Secure Coding with OWASP in C# 10

این دوره با استفاده از بهترین شیوه های امنیتی توصیه شده OWASP، شیوه های کدنویسی ایمن را در حین استفاده از دات نت 6.0 و سی شارپ آموزش می دهد.


آموزش اسنیف و جعل با کالی لینوکس

Sniffing and Spoofing with Kali Linux

دسترسی به یک شبکه داخلی می تواند انبوهی از اطلاعات را ارائه دهد، اگر بدانید چگونه به دنبال آن بگردید. این دوره تکنیک های Sniffing و Spoofing را با استفاده از Ettercap و TCPDump به شما آموزش می دهد.


آموزش کار با انواع داده های جاوا (گواهینامه Java SE 8 Programmer I 1Z0-808)

Working with Java Data Types (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

کار با انواع داده جاوا یک مهارت اساسی است که هر توسعه دهنده جاوا باید برای آزمون گواهینامه 1Z0-808 داشته باشد و بداند. این دوره به تفکیک می‌پردازد و نشان می‌دهد که انواع داده‌های جاوا چیست و چگونه در یک برنامه استفاده می‌شوند.