Andrea Pippins

طراح و تصویرگر

آندریا پیپینز تصویرگر، طراح و نویسنده ای است که در O: The Oprah Magazine، Family Circle، The Huffington Post، Bustle و غیره حضور داشته است. او با برندهایی مانند Free People، Lincoln Center و موزه ملی تاریخ و فرهنگ آفریقایی آمریکایی کار کرده است. آندریا نویسنده است، یک کتاب رنگ‌آمیزی که شامل تصاویر او برای تجلیل از مدل‌های مو و بافت‌های مختلف است، و من شوم ، برای زنان جوان برای رنگ‌آمیزی، ابله. ، و راه آنها را به سمت یک زندگی خلاق طوفان فکری کنند.

Andrea با مأموریت خلق آنچه می خواهد ببیند و چشم اندازی برای توانمندسازی زنان و دختران رنگین پوست و مردم در جوامع محروم با ابزارهای بصری برای مالکیت و گفتن داستان های خود، آثار هنری تولید می کند.

اعتبار تصویر: آندریا پیپینز

کلاس آندریا همه چیز درباره تصویرسازی در عمل است!

در , y شما از طریق سبک تصویرسازی منحصر به فرد آندریا را مرور خواهید کرد زیرا او ترکیبی از الهامات خلاقانه، رویکردها و تکنیک ها را برای گسترش تصویرسازی خلاقانه شما به اشتراک می گذارد. مهارت ها.

درسهای کلیدی عبارتند از:

  • نحوه منبع یابی، سازماندهی و ادغام محترمانه الهامات خارجی
  • نکاتی برای شخصی سازی تصویر خود با موضوع پرتره
  • نهایی کردن، رنگ آمیزی و صیقل دادن کار خود را به صورت دیجیتالی در Adobe Illustrator

در پایان، شما پرتره دیجیتالی خود را از شخصی که می‌خواهید جشن بگیرید ایجاد خواهید کرد. دوستان، خانواده، مربیان، یا شخصیت های تاریخی - انتخاب خلاق با شماست!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی در عمل: ایجاد پرتره های سبک

Illustration in Action: Creating Stylized Portraits

با طراح و نویسنده آندریا پیپینز، پرتره های پر جنب و جوش و متفکر را به تصویر بکشید! به آندره بپیوندید تا روند منحصر به فرد خود را برای ایجاد پرتره های سبک به اشتراک بگذارد. ..


آموزش Live Encore: بیانیه ماموریت شخصی خود را نشان دهید

Live Encore: Illustrate Your Personal Mission Statement

در کنار آندریا پیپینز، فعال بصری، تصاویری ایجاد کنید که پیام بزرگتری را به اشتراک بگذارند. آندریا پیپینز همیشه هدفش انتقال الهام بخش و توانمندسازی من بوده است. .."