Brian Peters

مدیر مشارکت های استراتژیک، Shopify

برایان یک مدیر شراکت استراتژیک در Shopify است، بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک که همه چیزهایی را که برای فروش آنلاین، در رسانه های اجتماعی یا حضوری نیاز دارید، در اختیار دارد.

برایان روی بسیاری از فرصت‌های بازاریابی و مشارکت در Shopify، ویدئو، محتوا، ایمیل، رشد محصول، پلتفرم و موارد دیگر از نزدیک کار می‌کند.

کار برایان در نشریات بی‌شماری از جمله Fast Company، Forbes، Inc.، Entrepreneur و موارد دیگر به نمایش درآمده است.

برایان به همراه همسرش کاتلین در خارج از سانفرانسیسکو است و دوست دارد با شما چت کند!

من قویاً معتقدم که مردم (از جمله من!) می‌خواهند احساس کنند که بخشی از چیزی بزرگ هستند. و هنگامی که کسب و کارها به مخاطبان خود قدرت مشارکت فعال، مشارکت و مشارکت می دهند، مشتریان وفادار و خوشحالی ایجاد می کنند که در نهایت بازاریابی را برای آنها انجام می دهند.

امروزه، دیجیتال مارکتینگ و رسانه های اجتماعی تلاش های جداگانه ای نیستند. برای دستیابی به بهترین نتیجه، هر کدام باید در همه جنبه های بازاریابی به طور پیچیده با هم مرتبط باشند.

همه چیز اجتماعی است. و همه کمپین های بازاریابی موفق شامل رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از معادله می شوند.

من بازاریابان را تشویق می‌کنم که دانشجویان این حرفه شوند. تا جایی که می توانید چیزهای زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال از جذب مشتری گرفته تا تولید ویدیو و تبلیغات فیس بوک بیاموزید. با انجام این کار شما به بخشی ضروری از هر سازمان تبدیل خواهید شد. با تخصص، اشتیاق می آید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر استراتژی رسانه های اجتماعی | با بافر یاد بگیرید

Introduction to Social Media Strategy | Learn with Buffer

"یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید که با برایان پیترز استراتژیست بازاریابی دیجیتال و بافر در این کلاس 45 دقیقه ای و ساده کار کند.


آموزش مقدمه ای بر تبلیغات در شبکه های اجتماعی | با بافر یاد بگیرید

Introduction to Social Media Advertising | Learn with Buffer

تبلیغات رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین راه ها برای ارتباط با مشتریان و ایجاد تاثیر بازاریابی است. آیا آماده باز کردن پتانسیل برای مشاغل خود هستید؟ ..