Andy Ricker

آشپز و مالک، پوک پوک

اندی ریکر سال‌های شکل‌گیری خود را، مانند بسیاری از سرآشپزهای نوپا، به عنوان یک ماشین ظرف‌شویی نوجوان در رستوران کوچکی در ورمونت گذراند. بر خلاف بسیاری از سرآشپزها، ریکر سال‌ها را به کوله‌پشتی در سراسر جهان گذراند و در تعدادی از رستوران‌ها در نیوزلند، استرالیا، تایلند و اروپا کار کرد، از جمله Le Manoir Aux Quatre Saisons. این افق‌های بین‌المللی، همراه با معرفی محوری غذاهای تایلندی توسط یک دوست قدیمی که به منطقه شمالی این کشور نقل مکان کرد، الهام بخش ریکر شد تا خود و طعم‌های مورد علاقه‌اش را به ایالت‌ها بازگرداند.

اکنون یک قهرمان تثبیت شده غذاهای تایلندی در ایالت، ریکر هنوز خود را شاگرد علایق خود می داند. او حداقل یک ماه از هر سال در سراسر آسیا سفر می کند، مزه می کند و تلاش می کند و یادداشت هایی را برای امپراتوری آشپزی نوپای خود ثبت می کند، که از زمانی شروع شد که ریکر معبد نوآورانه تایلندی Pok Pok را در پورتلند، اورگان، در سال 2005 افتتاح کرد. و در حالی که او هنوز ممکن است خجالتی باشد. از کلماتی مانند "اقتدار" و "متخصص"، اگر موفقیت نشانه ای باشد، Ricker به وضوح کار را درست انجام می دهد. Pok Pok توسط The Oregonian به عنوان "رستوران سال" انتخاب شد و در نهایت عنوان "بهترین سرآشپز شمال غرب" جیمز بیرد را در سال 2011 به ریکر داد.

ریکر در سال 2009 که همچنان در حال کاوش است، پینگ را افتتاح کرد، فضایی شبیه میخانه با منوی ترکیبی آسیایی که منتقدان غذا را در فهرست «باید امتحان کنید» قرار داد. او همچنین روبان را در Whiskey Soda Lounge، سالنی با کوکتل های الهام گرفته از تایلند، برید. اخیراً، Ricker Pok Pok Ny را در شهر نیویورک افتتاح کرد - ابتدا اشتهای ما را با Pok Pok Wing باز کرد - که بلافاصله مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت.

دوره های این مدرس:

آموزش غوطه وری آشپزی: بازآفرینی غذاهای منطقه ای

Culinary Immersion: Recreating Regional Cuisine

فرآیند اندی ریکر سرآشپز پوک پوک را برای بازآفرینی صادقانه غذاهای شمال تایلند بیاموزید و سپس بینش او را در مورد غذاهای مورد علاقه خود اعمال کنید. در این. ..