Jackson Alves

نامه نویس، خطاط و معلم، از برزیل

جکسون آلوز یک نامه نویس، خوشنویس و معلم ساکن برزیل است. پس از فارغ التحصیلی در سال 2003 با مدرک طراحی گرافیک، جکسون بیش از 20 سال تجربه در سطح محلی و بین المللی کار کرده است. در هشت سال گذشته، جکسون با همکاری با مشتریانی از برزیل، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، فرانسه، سوئیس، روسیه و استرالیا، جای خود را در دنیای تایپوگرافی ثبت کرده است. پیشینه جکسون در خوشنویسی سبک حروف او را شکل داده است، با منحنی های روان و برازنده، انتخاب های سبک جسورانه، و چشمی دقیق به زیبایی شناسی. جکسون علاوه بر انتشار در چندین وبلاگ، کتاب و مجلات طراحی، در سال 2013 جایزه دهمین دوسالانه طراحی گرافیک در برزیل را دریافت کرد، همچنین در سال 2016 موفق به دریافت جوایز «گواهی تعالی تایپوگرافیک» در باشگاه تایپ مدیران شد و به عنوان «عضو ماه» معرفی شد. از TDC در دسامبر 2016. جکسون به عنوان یک هنرمند به رشد خود ادامه می‌دهد و دیگران را نیز تشویق می‌کند و کارگاه‌هایی را در سراسر جهان تدریس می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش خوشنویسی برای مبتدیان 3 – حروف قلم قلم مو

Calligraphy for Beginners 3 – The Brush Pen Letters

" خوشنویسی برای مبتدیان یک سکانس سه کلاسه برای هر کسی است که می خواهد شروع به مطالعه خوشنویسی کند. این قسمت پایانی آن سکانس است. این کلاس است. .."


آموزش خوشنویسی برای مبتدیان 4 - حروف گوتیک

Calligraphy for Beginners 4 – The Gothic Letters

خوشنویسی برای مبتدیان یک سکانس چهار کلاسه برای هر کسی است که می خواهد شروع به مطالعه خوشنویسی کند. این کلاس شماره 4 است و درباره لِت گوتیک است. ..


آموزش خوشنویسی برای مبتدیان 2 – ظرافت حروف کج

Calligraphy for Beginners 2 – The Elegance of Italics

" خوشنویسی برای مبتدیان یک سکانس سه کلاسه برای هر کسی است که می خواهد شروع به مطالعه خوشنویسی کند. این دومین قسمت از آن سکانس است. این. .."


آموزش Caligrafia para Iniciantes - O estilo fundamental da Caligrafia

Caligrafia para Iniciantes - O estilo fundamental da Caligrafia

"Aprenda os passos Fundamentais da Caligrafia artística! Caligrafia para iniciantes é um curso para quem quer começar a estudar caligrafia. نست کورسو، جکسو. .."


آموزش خوشنویسی برای مبتدیان 1 – سبک های اساسی خوشنویسی

Calligraphy for Beginners 1 – The Foundational Styles of Calligraphy

"خوشنویسی برای مبتدیان کلاسی برای هرکسی است که می خواهد شروع به مطالعه خوشنویسی کند. در این کارگاه، جکسون آلوز تکنیک های بنیادی سی ... را آموزش می دهد."