Kendra Cooke

متخصص UX و تحقیقات

تجربه حرفه ای من حدود 20 سال طراحی، تحقیق و توسعه محصول در چشم انداز دیجیتالی همیشه در حال تغییر را در بر می گیرد - به من کمک می کند در همه چیزهای دیجیتالی هم متخصص و هم دانشجوی مداوم باشم.

به عنوان مدیر تجربه در SYPartners، من تلاش‌های تحقیقاتی را استراتژی و اجرا می‌کنم و همچنین به ساخت راه‌حل‌های دیجیتال برای مشتریان خود کمک می‌کنم. چیزی که من را به رساند، اعتقاد راسخ این شرکت بود که می‌توانیم با استفاده از خلاقیت در بزرگ‌ترین مشکلات خود، جهان را بهتر کنیم. عضویت در یک شرکت با این ماموریت یکی از با ارزش ترین کارهایی است که می توانم به آن فکر کنم.


قبل از پیوستن به SYPartners، در آژانس‌های مختلف، استارت‌آپ‌های تجارت الکترونیک و سازمان‌ها از جمله Euro RSCG MVBMS، Universal Studios، Kaplan Inc.، و اعتدال. من همچنین به عنوان یک هنرمند خوب و در زمینه فناوری کار کرده ام، اگرچه طراحی تجربه علاقه واقعی من است. من عاشق این هستم که چگونه به توانایی من برای فکر کردن از طریق پیچیدگی های طراحی و سپس اجرای ساده و معنادار کمک می کند، و امیدوارم شما نیز این کار را انجام دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای UX برای یادگیری از طریق نمونه سازی

A UX Guide to Learning through Prototyping

نمونه سازی یک استراتژی مفید برای طراحی برای ارتباط موثر با مخاطبان هدف شما است، خواه در حال طراحی محصولات، خدمات یا تجربیات باشید. این است. ..