Yoshi BearJ

بازاریاب دیجیتال

هی من جاش که با نام یوشی بیر جی نیز شناخته می شود. من یک بازاریاب دیجیتال هستم و با برندهای بسیار جالبی کار کرده ام!

نام من جاش است که با نام Yoshi BearJ نیز شناخته می شود. من کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی دارم و بیش از 10 سال است که در صنعت بازاریابی و تبلیغات کار می کنم. من دوست دارم دانش خود را با مردم به اشتراک بگذارم تا به آنها کمک کنم تجارت یا برند خود را توسعه دهند. من همچنین به تعدادی از برندها در کمپین ها و رسانه های اجتماعی مانند نایک، فایننشال تایمز و بسیاری دیگر کمک کرده ام. نکته مهم کار با برندهای بزرگ این است که من یکی از اولین افرادی هستم که می بینم چه چیزی در دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی دیجیتال کار می کند. من دوست ندارم آن رازها را برای خودم نگه دارم، بنابراین دوست دارم آن آموخته های جدید را به اشتراک بگذارم، زیرا می دانم که به یک تجارت یا نام تجاری کمک می کند خیلی سریعتر رشد کند و زندگی یک نفر را تغییر دهد.

من دوست دارم همه چیز را آموزش دهم تا به مردم کمک کنم در کسب و کار خود پیشرفت کنند.

من می‌دانم که بازاریابی دیجیتال می‌تواند ترسناک باشد و همگام شدن با تغییرات دائمی دشوار است. اما من برای همین اینجا هستم. من اینجا هستم تا بازاریابی دیجیتال را آسان‌تر و قابل درک‌تر کنم و در عین حال به شما تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی در سطح متخصص ارائه می‌دهم تا به شما کمک کند از رقبای خود پیشی بگیرید. من همچنین چیزها را به قطعات بزرگ تقسیم می کنم تا به افراد کمک کنم کارآمدتر یاد بگیرند.

همه کلاس‌های من برای افرادی است که می‌خواهند بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرند تا مهارت خود را افزایش دهند و این شایستگی را به رزومه یا CV خود اضافه کنند. کلاس های من نیز برای افرادی است که می خواهند تجارت یا برند خود را توسعه دهند. من همچنین مطمئن می شوم که کلاس های من برای افراد در همه سطوح قابل دسترسی است.

من قدرت بازاریابی دیجیتال را دیده‌ام و دیده‌ام که چگونه زندگی‌ها را تغییر داد و کسب‌وکارها را به ماشین‌های درآمدزایی تبدیل کرد. من فقط می خواهم این اطلاعات برای افراد بیشتری قابل دسترسی باشد تا آنها قدرت بازاریابی دیجیتال را برای خودشان تجربه کنند.

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم! :-)

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی TikTok: چگونه تبلیغات Tik Tok را برای برند یا تجارت خود با موفقیت اجرا کنید

TikTok Marketing: How To Run Tik Tok Ads Successfully For Your Brand or Business

نحوه اجرای موفقیت آمیز تبلیغات TikTok را بیاموزید در این دوره، هر آنچه را که برای اجرای موفقیت آمیز کمپین های بازاریابی TikTok نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. من جی هستم..."


آموزش تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام: راه اندازی یک استراتژی خلاقانه موثر

Facebook and Instagram Ads: Setting Up An Effective Creative Strategy

تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام از زمان تغییرات ios14/15 تا حد زیادی تغییر کرده است. قدرتمندترین اهرمی که می توانیم برای بهبود نتایج بکشیم، خلاقیت است. در این کلاس من ...