In Her Quaint Studio By Tami

کمی خلاقیت در زندگی خود بپاشید.

بیش از 8 سال است که با رسانه های هنری سنتی کار کرده ام. در این کلاس ها یاد خواهید گرفت که از بسیاری از رسانه های هنری مختلف از رنگ اکریلیک، پاستل، مداد پاستلی، آبرنگ و غیره استفاده کنید! همچنین یاد بگیرید که چگونه رسانه های مختلف را برای ایجاد بافت های منحصر به فرد و علاقه به آثار هنری خود ترکیب کنید.

آنچه دانش آموزان می گویند:

❝بسیار گیرا و بسیار آموزنده. استفاده عالی از تمامی محصولات در کل کاملاً لذت بردم.❞ -جیل سالیناس

نمایش بسیار مفید و واضح. آسان برای پیگیری در عین حال آموزنده. معلم چند نکته و ترفند را به اشتراک گذاشت که من توانستم بلافاصله آنها را در جریان کار خود قرار دهم. من عاشق سادگی، رنگ ها و بافت پروژه تکمیل شده هستم. دوست داشتنی. ❞ -Keli

این کلاس فراتر از انتظارات من بود! ❞ -Tae Geru

اوه! چقدر عالی، من آموزش های زیادی را تماشا کردم که آن چیزی نبود که دنبالش بودم. من عاشق این درس هستم، دختر شما خیلی زیباست. من هم صدای زیبای شما و روش تدریس را دوست دارم. تو راک هستی!!

-تریسی هنکوک-هولمز

جادویی! کلاس کاملاً شگفت انگیز! خیلی ممنون. -San C

☾✦بیشتر نمایه هنری من شامل پرتره های دختر بامزه یا غمگین چشم درشت است که با گل و پروانه تزئین شده است.

مدتی پس از به دنیا آمدن دخترم، من به دنبال رویای خود برای نقاشی رفتم. موضوعات مورد علاقه من نقاشی پرتره های رسا و گل ها هستند.

☾✦ برخی می گویند دخترم موزه من است!

هنر برای من وسیله ای برای درمان و شادی بوده است. من معتقدم هر کسی می تواند هنر کند. من شما را تشویق می‌کنم که هنر را امتحان کنید و اگر از قبل عاشق هنر هستید، امیدوارم بتوانم چیز جدیدی را به شما یاد بدهم تا در آثار هنری خود بگنجانید.

اعتراف می‌کنم که هرگز برای این سفر برنامه‌ریزی نکرده‌ام، اما شاید مرا پیدا کرده باشد، نمی‌دانم این مسیر مرا به کجا می‌برد.

آیا نمایشگاه هنری من به نام "پری گل" را دیده اید؟

❝این کلاس را دوست داشتم. این به من کمک کرد از ترس استفاده از رنگ خودداری کنم. من نسبت به مقدار رنگی که استفاده می کنم بسیار خسیس هستم و این مرا از این ذهنیت خارج کرد. این برای سطح من چالش برانگیز بود، اما من چیزهای زیادی یاد گرفتم.❞

-دیانا گوزمان

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس خود هستم!

تامی

چاپ های هنری و محصولات من از طریق Society6 فروخته می شوند. https://society6.com/aggiepixie

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک با تکنیک های پاستل روی بوم: نقاشی پرتره چشم بزرگ

Acrylic Painting with Pastel Techniques on Canvas: Big Eye Portrait Painting

" این پرتره چشم درشت عجیب و غریب را با من نقاشی کنید! من گام به گام به شما نشان می دهم که چگونه این پرتره چشم درشت را با تکنیک های نقاشی اکریلیک نقاشی کردم و چگونه از خمیر استفاده می کنم. .."


آموزش گل رز آبرنگ در 3 مرحله ساده

Watercolor Vintage Roses in 3 Simple Steps

" نحوه رنگ آمیزی رزهای آبرنگ، نه هر گل رز، بلکه به سبک وینتیج آزاد را در 3 مرحله ساده بیاموزید! این نحوه رنگ آمیزی رزهای قدیمی با آبرنگ کلاس h است. .."


آموزش چگونه با مداد و جوهر پاستلی یک صورت دختر زیبا بکشیم: دختران صورت فلکی ستاره

How to Draw a Cute Girl Face with Pastel Pencils & Ink: Star Constellation Girls

"دختران صورت فلکی ستاره‌ها - یک پروژه ترکیبی کامل با مداد و جوهر پاستلی یاد خواهید گرفت: گام به گام نحوه ترسیم صورت دختر ناز با چشم بسته. .."


آموزش نحوه استفاده از پاستل های نرم با رنگ اکریلیک

How to Use Soft Pastels with Acrylic Paint

"نقاشی با پاستل روی بوم و اکریلیک را بیاموزید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه از دو مدیوم هنری مختلف، پاستل با رنگ اکریلیک استفاده کنید. این روش رند. .."