Sharon Margolies

هنرمند | آبرنگ + حروف

سلام، من شارون هستم،

من یک هنرمند آبرنگ و خوشنویس هستم. من بیشتر عمرم هنرمند بوده ام. من در اصل اهل ایلینوی هستم و اکنون در کامینگ، جورجیا زندگی می کنم. از آنجایی که توسط پدر و مادری بزرگ شدم که هر دو هنرمند بودند، در سنین پایین با بسیاری از رسانه های هنری مختلف آشنا شدم. من طراحی گرافیک را در دانشگاه ایالتی ایلینویز، دانشگاه ایلینویز و آکادمی هنر آمریکا در شیکاگو تحصیل کردم. با این حال، در سال 1984 مسیر شغلی متفاوتی را انتخاب کردم و دو سال بعد گواهی بهداشت دندان را از دانشگاه تگزاس دریافت کردم. پس از چندین سال کار موفق در زمینه دندانپزشکی، اکنون بازنشسته شده‌ام و می‌توانم از زمان بیشتری برای نقاشی و حروف‌نویسی لذت ببرم. با راه‌اندازی اولین کلاس Skillshare، اکنون راه‌هایی را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در طول سال‌های متمادی خلق هنر آموخته‌ام با دیگران آغاز می‌کنم.

اگرچه من با رسانه های متعددی کار کرده ام، آبرنگ به وسیله انتخاب من تبدیل شده است.
فرایند خلاقانه من شامل ترکیب نقاشی آبرنگ با مهارت های خوشنویسی و حروف برای ایجاد کارت تبریک و آثار هنری شخصی شده است. اگرچه گیاه شناسی در سبک های مختلف موضوع غالب در کارنامه من است، من همچنین از نقاشی حیوانات لذت می برم. می توانید برخی از کارهای گذشته و حال من را با بازدید از وب سایت من مشاهده کنید. در چند سال گذشته من در چالش های حروف و نقاشی در اینستاگرام شرکت کرده ام. می توانید من را در اینستاگرام اینجا دنبال کنید. این یک راه فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن و یادگیری از دیگران با علایق مشابه بوده است. علاوه بر اینستاگرام، من کانال شخصی خود را در YouTube دارم که سبک حروف و نقاشی من را نشان می دهد.

می توانید کانال یوتیوب من را بررسی کنید.

از اینکه وقت گذاشتید و کمی در مورد من مطالعه کردید متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ رسا: یک کارت تبریک ساده با مضمون گل ایجاد کنید

Expressive Watercolor Florals: Create a Simple Floral Themed Greeting Card

"درباره این کلاس این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه از آبرنگ در سبک شل استفاده کنید. این شامل یک رویکرد آرام برای ایجاد یک آبرنگ کوچک (4 اینچ در 4 اینچ) است. .."


آموزش تکنیک های ساده آبرنگ: شل کنید و از آن لذت ببرید!

Simple Watercolor Techniques: Loosen Up and Have Fun!

این کلاس در مورد یادگیری نقاشی با آبرنگ به صورت آزاد و کمی انتزاعی است. ما چند تکنیک را آزمایش خواهیم کرد که اجازه می دهد رنگ و آب شود. ..


آموزش گل های آبرنگ عجیب از قطره ها و پاشیدن ها: کاوش و ایجاد کنید

Whimsical Watercolor Flowers From Drops and Splatters: Explore and Create

این کلاس در مورد یادگیری رنگ آمیزی گل ها با آبرنگ به صورت آزاد و انتزاعی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه گل ها را به چند شکل ساده کنید. و. ..


آموزش یک گل رز ساده را با آبرنگ رنگ کنید: کارت تبریک زیبای خود را بسازید

Paint A Simple Rose In Watercolor: Create Your Own Beautiful Greeting Card

آیا تا به حال تماشا کرده اید که هنرمندی یک گل ساده را تنها با چند ضربه قلم مو نقاشی می کند و فکر می کند: "به نظر سرگرم کننده است؟ ” خب همینطور است و شما باید من را کاملاً امتحان کنید. ..


آموزش گیاهان گیاهی کریسمس را با آبرنگ رنگ کنید: یک کارت کریسمس بسازید

Paint Christmas Botanicals in Watercolor: Create a Christmas Card

"این کلاس یک رویکرد ساده را برای نقاشی یک پوانستیا، یک شاخه هالی و یک شاخه کاج در آبرنگ نشان می دهد. از این عناصر گیاه شناسی می توان برای ایجاد ... استفاده کرد."