Mladen Jovanovic

آهنگساز و تهیه کننده

M.J مخفف Mladen Jovanovic است. من برای هنرمندان مختلف در هر قاره، در بیش از 40 آلبوم در ژانرهای مختلف آهنگسازی کرده ام. علاوه بر این، من بیش از 100 تک‌آهنگ، تریلر، جینگل، پک نمونه، بیت، و با افتخار، 8 موسیقی متن آهنگسازی، تولید و ضبط کرده‌ام.

من بیش از 25 سال را در صنعت موسیقی گذرانده ام. آموزش من از مدرسه پیانو شروع شد. سپس به خودم یاد دادم که چگونه گیتار بزنم و در سال 1996 شروع به نواختن و آواز خواندن در جمع عمومی کردم. دلیل زنده بودن من و دلیل وجودم همین است. من آنقدر موسیقی را دوست دارم، به طوری که برای پیدا کردن نام و نام تجاری خودم هر کاری که توانستم انجام داده و یاد گرفته ام. من با 3 گروه و 2 پروژه انفرادی موفقیت داشتم. قبل از آن، من یک جاده‌نشین بودم. من در نهایت به همان دلیل به آهنگساز و تهیه کننده روح تبدیل شدم، بدون اینکه نگران باشم که پشت پرده باشم. اکنون، به عنوان یک آهنگساز و تهیه کننده حرفه ای، آماده هستم تا دانش و تجربه خود را از طریق دوره های آموزشی با شما به اشتراک بگذارم.

من فلسفه نواختن تمام سازهای جهان را درک می کنم (وقتی از کلیدهای MIDI و پلاگین استفاده می کنید کمک می کند). و، برنامه من این است که تمام رازها، نکات و ترفندهای موسیقی را که اکثر مربیان به شما نمی گویند را به شما آموزش دهم. شما می توانید با من در اعماق موسیقی همراه باشید. و اگر فقط یکی از شما چیز جدیدی یاد بگیرد، من شادترین مرد زندگی خواهم بود.

از دوره های من لذت ببرید!

M.J.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه آهنگساز بهتری باشیم: تمرین، آهنگسازی و ضبط

How To Be A Better Composer: Practice, Composing, and Recording

این دوره شامل تمام موارد مهم برای یک نوازنده و آهنگساز بهتر است. از تجربه من و با برخی از بهترین نوازندگان جهان، من تال هستم. ..