Nikki Kristol

سازنده محتوا، معلم، دانشجویان 3K

سلام به همه! از شما برای بررسی کلاس های من در اینجا در Skillshare سپاسگزارم. من نیکی کریستول هستم، مادر، همسر و نیویورکی کار در خانه. من در مورد ژورنال نویسی، تصویرسازی هیجان زده هستم و دوست دارم از شما بشنوم. اگر موضوعی وجود دارد که مایلید در مورد آن کلاس داشته باشید، l اینجا در Skillshare به من نظر بدهید یا فقط برای گفتن سلام به من سر بزنید.

همانقدر که زندگی شهری ام را دوست دارم، هوس آرامش را نیز دارم، و اینجاست که ژورنال گلوله من خودش را نشان می دهد. اگر در این زندگی مدرن در سفری به سوی سلامتی، رفاه و بهره وری هستید، پس به جای درستی آمده اید. بیش از 2500 دانش‌آموز در کلاس‌های من شرکت کرده‌اند، و من از همه حمایت‌ها سپاسگزارم.

وقتی در حال نوشتن نیستم، مکان های مورد علاقه من در شهر نیویورک پارک مرکزی، های لاین و مرکز لینکلن هستند. موزه‌های مورد علاقه من موزه تاریخ طبیعی آمریکا و موزه نوگوچی در کوئینز هستند. شما مرا در اینستاگرام خواهید یافت، l. از اینکه کلاس‌های من را مشاهده کردید متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش برنامه ریزی پروژه را در مجله Bullet خود کامل کنید

Complete Project Planning in Your Bullet Journal

"این کلاس برای هر کسی که علاقه مند به برنامه ریزی پروژه در یک مجله است، و هر کسی که به روشی نیاز دارد که به آنها کمک کند از قبل برنامه ریزی کنند، است.  بعد از شرکت در این کلاس، شما می خواهید ...


آموزش چگونه ژورنال Bullet خود را در سال 2020 راه اندازی کنید: راهنمای نهایی

How to Setup Your Bullet Journal in 2020: The Ultimate Guide

"این کلاس مملو از اطلاعاتی است در مورد نحوه تنظیم ژورنال گلوله خود در سال 2020.  من را در این سفر دنبال کنید، زیرا ما با هسته گلوله j پایه و اساس ایجاد می کنیم. . .."


آموزش یک طرح ژورنال گلوله حداقل ایجاد کنید

Create a Minimal Bullet Journal Layout

"این ماه ساده باشید. برای حداقل طرح‌بندی مجله گلوله الهام و ایده بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در yo یک چیدمان تمیز، ساده و در عین حال جذاب ایجاد کنید. .."


آموزش طرح‌بندی‌های مجله گلوله‌ای با صرفه‌جویی در زمان را ایجاد کنید

Create Time-Saving Minimal Bullet Journal Layouts

«این کلاس الهام‌بخش صفحات مجله گلوله‌ای آسان و ساده است. اعتبار موسیقی: از خوشحالی - Lakey Inspired شب های گرم - الهام گرفته از لیکی در ابر من. .."


آموزش Bullet Journaling برای افراد پرمشغله

Bullet Journaling for Busy People

"این یک راهنمای گام به گام برای ایجاد نشریات زیبا در زمان کمتر است. یاد بگیرید که در تنظیمات ژورنال خود از میانبرها استفاده کنید تا صفحات خود را برای چاپ آماده کنید. ..."