Toni Lipsey

طراحی مدرن قلاب بافی برای مبتدیان ماجراجو

تونی لیپسی، طراح، مربی و نویسنده پشت TL Yarn Crafts، تلاش می کند تا از طریق آموزش های آنلاین و الگوهای مدرن و قابل دسترس قلاب بافی، خلاقیت دیگران را الهام بخشد. تونی در نوجوانی قلاب بافی را از مادرش یاد گرفت و از آن زمان تا کنون به بررسی امکانات نخ می پردازد. او در سال 2013 توسط یک اشکال کارآفرین گزیده شد و در سال 2017 به طور تمام وقت به اجرای TL Yarn Crafts روی آورد. در حال حاضر، تونی با ارائه الگوهای قلاب بافی قابل دسترس و خرد کسب و کار دست ساز، وقت خود را صرف پرورش جامعه خود با بیش از 300 هزار سازنده در سراسر پلتفرم می کند.

وسواس فعلی تونی در طراحی شال های ظریف و دکوراسیون منزل شیک است. وقتی او قلاب بافی نمی کند، می توانید او را در خانه اش در اوهایو با 2 بچه گربه و شوهرش در آغوش گرفته و در حال تماشای جدیدترین مستند جنایی واقعی یا هیجان انگیز آشپزی باشید. سفر روزانه قلاب بافی او را در اینستاگرام دنبال کنید و الگوها و هدایای سازنده او را در .

بیایید در تماس بمانیم!

  • درباره تونی او بیشتر بدانید
  • الگوها و اقلام تکمیل شده را از او بخرید
  • پروژه های او را در و اینستاگرام
  • دنبال کنید
دوره های این مدرس:

آموزش 5 هک قلاب بافی که هر مبتدی باید بداند

5 Crochet Hacks Every Beginner Should Know

" قلاب بافی مدرن - یک سری دست ساز Skillshare برای هنرمند فیبر امروزی با یادگیری این تکنیک به جمع طراحان و سازندگان قلاب بافی مورد علاقه خود بپیوندید. .."


آموزش قلاب بافی مدرن: یک قلاب بافی عالی ایجاد کنید

Modern Crochet: Create the Perfect Puff Stitch Beanie

قلاب بافی مدرن - یک سری دست‌ساز Skillshare برای هنرمند فیبر امروزی با ساخت این قلاب‌بافی سرگرم‌کننده و مد روز با To، مهارت‌های قلاب‌بافی خود را به سطح بالاتری ببرید. ..


آموزش قلاب بافی مدرن: مهارت های ضروری برای شروع

Modern Crochet: Essential Skills for Getting Started

تنها با یک قلاب قلاب بافی و نخ، هنر چشم نوازی خلق کنید! برای تونی لیپسی، طراح، مدرس و نویسنده TL Yarn Crafts، در هر مرحله از قلاب بافی. ..