Davina Choy

Yarn Rangler در Sheep & Stitch

Davina بنیانگذار ، وب‌سایتی است که به مردم می‌آموزد چگونه از طریق الگوهای بافتنی، آموزش‌های ویدیویی، کامواها و کیت‌ها بافتنی کنند. بافندگی یک عمل خالق باورنکردنی است. در مورد آن فکر کنید: فقط با چوب، ریسمان و دو دست خود می توانید یک کلاه ... یا یک روسری ... یا یک ژاکت بسازید! به نظر جادوی خالص است! و با این حال، انجام آن در واقع بسیار آسان است. هدف داوینا به اشتراک گذاشتن جادوی بافتنی است تا همه بتوانند لذت ساختن چیزی زیبا و گرم را با دستان خود تجربه کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش بافندگی I: اصول اولیه را با یک روسری ساده بیاموزید

Knitting I: Learn the Basics with a Simple Scarf

"با کلاس 45 دقیقه ای سرگرم کننده Davina Choy، بنیانگذار Sheep Stitch، برای مبتدیان، بافتنی را بیاموزید. او با آموزش دوستانه و واضح، چهار تا را از بین می برد. ..."


آموزش بافندگی سطح بعدی: یک ژاکت ببافید

Next Level Knitting: Knit a Sweater

آیا شما یک بافنده هستید که به دنبال ارتقاء بافتنی خود به سطح بعدی هستید؟ شاید تعداد زیادی روسری، روپوش و کلاه بافته باشید و به دنبال چال بیشتری باشید. ..


آموزش بافندگی II: عرض دوخت را با روسری مثلثی یاد بگیرید

Knitting II: Learn Stitch Widths with a Triangle Scarf

با کلاس 36 دقیقه‌ای سرگرم‌کننده Davina Choy برای مبتدی‌ها، بافتنی را با موسس Sheep & Stitch یاد بگیرید. با آموزش دوستانه و واضح، او سه تکنیک آسان را معرفی می کند. ..


آموزش بافندگی III: بافندگی دور با کلاه را یاد بگیرید

Knitting III: Learn Knitting in the Round with a Slouchy Hat

"با کلاس سرگرم کننده یک ساعته داوینا چوی، بنیانگذار Sheep Stitch، بافتنی را بیاموزید. با آموزش دوستانه و واضح، او چهار تکنیک آسان را معرفی می کند. ..."