Aldara B. Dios

بازیگوش و غریب

من سال هاست که طراحی را به اشکال مختلف آموزش می دهم! در دانشگاه زادگاه من و در سیستم عامل های دیجیتال. در اسپانیا و بریتانیا.

اولین کلاس من در اینجا Skillshare is Mandala Creation with Affinity Designer است. این روش در کمتر از یک ساعت به شما یک روش "تقلب" برای انجام ماندالا را می آموزد! در طول کلاس، من یک چاپ را در کمتر از 10 دقیقه طراحی می کنم! و شما نیز می توانید.

کلاس دوم من در مورد حروف و خوشنویسی با Affinity Designer است. هنگام طراحی پرینت های سفارشی با حروف، نام ها و متون، طراح تمایل را بیاموزید. ایده آل برای دکوراسیون منزل، هدایا یا برای فروش به صورت چاپی بر اساس تقاضا.

هولا!

من آلدارا هستم، اهل اسپانیا هستم و در بریتانیا زندگی می کنم. من بنیانگذار .

هستم

من نقاشی می کنم، خیلی! من کمی هوس باز، بازیگوش و عجیب هستم! و قطعا، من یک Nerd بزرگ هستم. من عاشق هری پاتر، جنگ ستارگان و همه چیزهای علمی تخیلی هستم.

من چاپ، لوازم التحریر و محصولات زیادی ایجاد می کنم تا به شما کمک کنم به خانه خود شخصیت بیافزایید. من از دیوارهای خسته کننده و رنگ های خنثی متنفرم: کمی صورتی به من بده!

من هنری الهام گرفته از طبیعت را با اشاره به هنر Cottagecore، Fairycore و Midcentury خلق می‌کنم. من به شما گفته ام که کمی عجیب و غریب بودم

من همچنین عاشق ایجاد چاپ نقل قول های فمینیستی هستم.

آیا آنچه را که می بینید دوست دارید؟ آن را از آن خود کنید!

و در لیست پستی

من مشترک شوید
دوره های این مدرس:

آموزش هنر عجیب و غریب با Affinity Designer: طراحی چاپ سفارشی.

Whimsical art with Affinity Designer: Designing a custom print.

"آیا شما عاشق پرینت های سفارشی با حس وسواس هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یا شاید می خواهید هنر ایجاد کنید اما نمی دانید چگونه طراحی کنید؟ آیا می خواهید A را یاد بگیرید."


آموزش فراتر از مبانی: طراحی پیشرفته ماندالا با طراح Affinity

Beyond Basics: Advanced Mandala Design with Affinity Designer

"نمای کلی کلاس: در این دوره پیشرفته Affinity Designer، با Affinity Designer عمیق تر به دنیای فریبنده طراحی ماندالا کاوش کنید. ساخت بر روی f. .."


آموزش ایجاد ماندالا با طراح Affinity

Mandala Creation With Affinity Designer

اگر می خواهید ماندالای خود را بسازید اما تخصص، زمان یا صبر ندارید، این کلاس شماست! آلدارا همیشه می خواست روشی برای آن ایجاد کند. ..


آموزش حروف و خوشنویسی با Affinity Designer

Lettering and Calligraphy with Affinity Designer

" با طراح Affinity حروف و چاپ های خوشنویسی سفارشی ایجاد کنید. این کلاس مقدمه ای عالی برای طراحان وابسته و حروف است. شما نه. .."


آموزش توانمندسازی خلاقیت: تکنیک های مولد هنر هوش مصنوعی

Empowering creativity: Generative AI art techniques

"پتانسیل هنر مولد هوش مصنوعی را در این کلاس فراگیر که توسط هنرمند و علاقه‌مند به فناوری، Aldara رهبری می‌شود، باز کنید. کشف کنید که چگونه از قدرت الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده کنید. ..."


آموزش Diseño de patrones ilustrados con Affinity Designer- Crea estampados sin costuras (En Español)

Diseño de patrones ilustrados con Affinity Designer- Crea estampados sin costuras (En Español)

"Crea estampados como un diseñador de forma secilla. Aprende que es un motivo y las diferentes clases de estampados y repeticiones. Expresa tu creatividad y emp. .."