Flavia Wolfe

یک خلاق شاد

فلاویا آنتوانت ولف امروز صبح (2018/06/25) تقریباً در ساعت 2:45 بامداد به وقت شبانه‌روز درگذشت.

http://www.darrellwolfe.com/2018/06/flavia-antoinette-wolfe-heres-what.html

نمایه اصلی:

اسم من فلاویا ولف. من با شوهرم، دو پسر (در حال رشد سریع) و دو سگ (نژاد ناشناخته) در تگزاس زندگی می کنم. من یک خلاق هستم و لیسانس هنر از کالج وستمونت دارم. من از یادگیری روش های جدید برای ایجاد و بیان خودم از طریق هنر و صنایع دستی لذت می برم. من دوست دارم نقاشی بکشم، نقاشی کنم، بدوزم، لحاف، کاغذ کش، قلاب بافی (البته)، چیزهای کوچک بسازم (در گاراژم)... هوم، چیزی باقی مانده است؟ آه بله! من دارم یاد میگیرم که بافندگی بهتری باشم و با ویترای کار کنم.

من دو پسرم را در خانه درس می دهم و این مرا بسیار مشغول می کند. بنابراین، باید کار کنم تا زمانی برای انجام کارهایی داشته باشم که از نظر خلاقیت برای من سرگرم کننده است. قلاب بافی کاری است که می توانم در آن لحظات آرام انجام دهم (آنها گاهی کم و دور از هم هستند). من به قدیمی ترینم (کانر) قلاب بافی را آموزش داده ام و در حال افزایش مهارت های او هستیم. کوچکترین من (پرستون) اصلاً علاقه ای به قلاب بافی ندارد، اما شروع به طراحی بیشتر کرده و روی پروژه دوخت متقاطع بچه هایش کار می کند.

من اخیراً یک وبلاگ جدید راه اندازی کردم، هنوز چیز زیادی در آن وجود ندارد (به زودی می آید، قول می دهم) بنابراین لطفاً به زودی مشترک شوید یا دوباره با من تماس بگیرید. من چند وب سایت با مواردی دارم که برای فروش ایجاد می کنند، در حال حاضر وب سایت اصلی TexasCowsAndCrafts.com است.

تمرکز اصلی من برای کلاس‌های اینجا در Skillshare بر روی قلاب بافی متمرکز خواهد بود، اما گاهی کلاس‌هایی در مورد پروژه‌های سرگرم‌کننده و صنایع دستی دیگری که برای بچه‌ها عالی هستند برگزار می‌کنم. من کلاس های قلاب بافی از مبتدی تا استاد خواهم داشت (آیا واقعاً می توان کسی را استاد نامید؟ همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد). من یک نسخه چپ دست را برای کلاس های قلاب بافی ارائه خواهم کرد که چند روز پس از در دسترس قرار گرفتن کلاس اصلی منتشر خواهد شد.

برای همراهی با کلاس های قلاب بافی، من یک گروه جدید در فیس بوک به نام ایجاد کردم، این گروه برای کسانی ایجاد شده است که می خواهند با سایر قلاب بافی ها ارتباط برقرار کنند، سؤال بپرسند، عکسی از آنچه که در حال انجام هستند، یا پیوندهایی به دیگران بفرستند. چیزهای مرتبط با قلاب بافی لطفا بیایید بپیوندید و چت کنید.

بیا در یک یا همه کلاس های من به من ملحق شوید. شما ممکن است مانند من باشید که در آن قلاب بافی چیزی است که برمی دارید، زمین می گذارید، خسته می شوید یا از آن الهام می گیرید. من فکر می‌کنم که این می‌تواند در هر زمینه‌ای از هنر اتفاق بیفتد و امیدوارم از شما الهام شود که کمی برای خلاقیت خود و خانواده‌تان وقت بگذارید.

اینجا لیستی از کلاس های Skillshare من است (در حال حاضر فقط یکی، اما من روی سایرین کار می کنم). با انتشار کلاس های بیشتر، این لیست را به روز خواهم کرد:

از بازدید شما متشکرم، امیدوارم

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت قلاب بافی 4 هسته ای: کلاس قلاب بافی مبتدیان

The 4 Core Crochet Stitches : Beginners Crochet Class

این یک کلاس قلاب بافی در سطح مبتدیان است، اما همچنین برای کسانی که می خواهند مهارت های خود را مرور کنند یا قلاب بافی را دوباره شروع کنند عالی است. ما یک پارچه شستشو خواهیم ساخت. ..