Kara Ferreira

وب سایت برای خلاقان و مربیان

من کارا هستم - مالک Kara +Co Creative (kcocreative.com)، یک فروشگاه طراحی وب سایت برای افراد خلاق و خلاق. من مشتاق هستم که کارآفرینان را قادر به کنترل وب سایت های خود کنند. من از پنج سال پیش که نیاز به ساختن یک وب سایت برای کسب و کار مربیگری سلامت خود داشتم، وب سایت طراحی می کردم - و از آن زمان تاکنون بیش از 100 وب سایت در وردپرس و SquareSpace ایجاد کرده ام. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده طراح خودآموخته، می‌دانم که احساس گیر افتادن و ناتوانی در ایجاد وب‌سایتی که برای کسب‌وکار خود تصور می‌کنید، چگونه است. در کلاس هایم، تمام ابزارهایی را که برای تغییر آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش در نسخه رایگان MailChimp یک آهنربای سرب ارائه دهید و یک دنباله را خودکار کنید

Deliver a Lead Magnet and Automate a Sequence in the FREE Version of MailChimp

"در این کلاس، ما بر روی نسخه رایگان MailChimp و نحوه استفاده حداکثری از آن تمرکز خواهیم کرد. چرا به آهنربای سربی یا "هدیه رایگان" نیاز دارید؟ آنچه تو .."


آموزش ایجاد صفحه فرود با ضبط ایمیل در SquareSpace

Creating a Landing Page with Email Capture In SquareSpace

صفحه فرود به شما کمک می کند تا آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید یا بازدیدکنندگان وب سایت را به سمت یک اقدام خاص سوق دهید. ممکن است بخواهید از صفحات فرود یا "صفحات جلد" در طول la استفاده کنید. ..


آموزش نحوه ساخت یک وب سایت Squarespace سفارشی در 7. 1 با آخرین سازنده (ژوئیه 2022)

How to Build a Custom Squarespace Website in 7. 1 with the Latest Builder (July 2022)

"در جولای 2022، Squarespace سازنده جدیدی به نام Fluid Engine را راه اندازی کرد که واقعاً جالب است. این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه از ویژگی های اساسی برای ایجاد یک سفارشی استفاده کنید. ..."