Jim Britton

با سلام!

اسم من جیم بریتون است و خوشحالم که از طریق پلتفرم دوره آنلاین Skillshare با شما آشنا شدم. من سابقه موسیقی، تجارت و تحصیل دارم. من تقریباً 10 سال در آموزش عالی در نقش‌های مختلف از جمله مدیر آموزش مداوم و آموزش کسب‌وکار و همچنین مدیر توسعه نیروی کار گذرانده‌ام. من همچنین با موفقیت به عنوان مدیر برنامه 5 میلیون دلار کمک مالی وزارت کار برای سیستم کالج اجتماعی NH خدمت کردم. من همچنین 6 سال در هیئت مدیره رهبری دره علیا دارم، دو سال از آن سال ها رئیس هیئت مدیره بودم.

من همچنین تجربه قابل توجهی از کار در تجارت و صنعت در فروش و بازاریابی در خرده فروشی، پخش رادیویی، موسیقی و تجارت الکترونیک دارم. من کسب‌وکار خودم را اداره کرده‌ام و هنوز هم درگیر بازاریابی و فروش در اینترنت هستم، از جمله تعامل روزانه با بازاریابی در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های تجارت الکترونیک.

لیسانس حسابداری را از دانشگاه ایالتی پلیموث و MBA را با تمرکز بر مدیریت   استراتژی از دانشگاه وسترن گاورنر اخذ کردم.

در سطح شخصی، من دوست دارم گیتار، درام، پیانو، و باس بنوازم......(هر چیزی که سر و صدا کند- همسرم می گوید!) …..و همچنین از علاقه مندان به ضبط خانگی هستم. من همچنین از پیاده روی، نوشتن و بازی بسکتبال لذت می برم. من در فعالیت‌های مدنی نیز سرمایه‌گذاری می‌کنم، که به مدت دو سال (2015-2016) به عنوان رئیس هیئت مدیره برای رهبری دره بالا خدمت کرده‌ام و در حال حاضر نقش معاون خزانه‌دار شهر کرودون، NH که در آن زندگی می‌کنم را بر عهده دارم. من یکی از طرفداران بزرگ همه تیم های ورزشی نیوانگلند هستم - به خصوص WORLD CHAMPION NEW ENGLAND PATRIOTS!

با توجه به اینکه خیلی گفته شد، مشتاقانه منتظرم که در طول دوره با هر یک از شما بیشتر آشنا شوم. من شک ندارم که شما در مورد بسیاری از اصول دوره که مربوط به رویدادهایی از تجربه خودتان است، لحظه‌های "آ-ها" زیادی وجود خواهد داشت.

دوره های این مدرس:

آموزش گیتار میانبر فرمول جدید برای پخش آکوردهای گیتار قسمت دوم خانواده آکورد I-IV-V

Guitar Lessons New Formula Shortcut to Play Guitar Chords Part II I-IV-V Chord Family

این درس برای نوازندگان گیتار متوسط ​​در مراحل اولیه، یا گیتاریست‌هایی با هر سطح مهارتی است که با این فرمول آشنایی ندارند. این دوره بر اساس فرم D-A-F ساخته شده است. ..