David Sundström

فیلمبردار و سازندگان

سلام!

من دیوید هستم، جوانی 22 ساله که عاشق فیلمبرداری/عکاسی/توسعه برنامه/طراحی و خیلی چیزهای دیگر است... یا به عبارت ساده شاید یک خالق. خوب، من به طور همزمان روی همه این موارد کار نمی کنم، اما آیا این خیلی جالب نیست که دنیای اینترنت به ما این فرصت را داده است که چیزهای بسیار زیادی یاد بگیریم؟ من آن را دوست دارم :)

من در 10 سال گذشته دوربینی در دست داشتم که گفتن آن در زمانی که تنها 20 سال دارید بسیار عجیب است. اما چه می توانم بگویم غیر از اینکه من دوباره ژنرال Z هستم، من با رسانه های اجتماعی و پلتفرم های آموزشی مانند یوتیوب یا Skillshare متولد و بزرگ شده ام و اکنون هر زمان که بخواهیم اصول اولیه یا بیشتر را به ما آموزش می دهد.

فکر می‌کنم این پدیده بسیار جالبی بود. نوجوانان 12، 15، 17 ساله با جاه طلبی و جاه طلبی می توانند هر چیزی را در هر مکان و هر زمان بیاموزند. بنابراین دو سال پیش من یک انجمن برای این افراد راه اندازی کردم به نام . برای نسل بعدی سازندگان، که خودآموز هستند و با رسانه های اجتماعی متولد و بزرگ شده اند. خیلی جالبه که باید بگم. اکنون هم یک شبکه و هم آژانسی است که این استعدادها را با برندها مرتبط می کند. اگر ممکن است خودم بگویم، خیلی جالب است، باید آن را بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد ویدیوهای مد روز اینستاگرام در Premiere Pro (2022)

Create trendy Instagram videos in Premiere Pro (2022)

سلام من دیوید سوندستروم هستم و در کمتر از 1 ساعت به شما یاد خواهم داد که چگونه ویدیوی کوتاه و مدرن خود را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این دوره در intermedi خواهد بود. ..


آموزش ویرایش ویدیو: استفاده از فوتیج آیفون برای ایجاد ویدیوهای حرفه ای برای اینستاگرام - Premiere Pro.

Video editing : Using iPhone footage to create professional videos for Instagram - Premiere Pro.

"نیازی به دوربین گران قیمت نیست! بیایید با فوتیج آیفون ویدیویی بسازیم. سلام من دیوید سوندستروم هستم و در این آموزش مبتدی به شما یاد می دهم که چگونه یک صفحه بسازید. . .."


آموزش 9 ترفند در PREMIERE PRO برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما

9 TRICKS IN PREMIERE PRO TO SPEED UP YOUR WORKFLOW

"هی! ویرایش ویدئو گاهی اوقات می تواند خسته کننده شود، درست است؟ نام من دیوید است، و در این دوره من اینجا هستم تا در این زمینه به شما کمک کنم. این دوره شامل 9 SIMPL است. .."