Stefan Omerovic

برنامه نویس و مدرس وب Full Stack

از 18 سالگی شروع شد، در نقطه شروع معمول برای Front End. برای 2 سال اول، اکثر وب‌سایت‌های استاتیک با فریم‌ورک‌های Front End مانند Bootstrap کدگذاری می‌شدند. پس از آن، نقطه بعدی در مسیر من برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Full Stack را بررسی کردم و وارد توسعه برنامه وب شدم. شروع به کدنویسی آشکار در Angular و مدیریت همه چیز در مورد Front End Side از چندین پروژه کرد. در حال حاضر، من یک توسعه دهنده MEAN Stack با 7 سال تجربه هستم.

من به عنوان یک توسعه دهنده خودآموخته راه خود را شروع کردم، هرگز از یادگیری فناوری های جدید توسعه وب دست نکشیدم و قصد دارم با آن ها یاد بگیرم و حتی بهتر شوم. در طی چند سال دیگر، من قصد دارم با Flutter به سمت توسعه موبایل حرکت کنم.

تجربه به عنوان مربی

دلیل اینکه من وارد تدریس توسعه وب شدم در وهله اول این بود که دانش خود را به دیگران منتقل کنم، زیرا صادقانه فکر می کنم که می توانم به فناوری ها از زوایای دیگر نگاه کنم و تمام پاسخ هایی را که در ابتدا به دانش آموزانم نیاز داشتند را به آنها منتقل کنم. مکانی برای شروع یا ارتقاء مهارت های آنها.

در کنار دوره‌های Skillshare، من کانال یوتیوب Omerko را نیز هدایت می‌کنم که مبتنی بر توسعه وب است.

دوره های این مدرس:

آموزش Let's Code: Todo App با Angular و Firebase

Let's Code: Todo App with Angular and Firebase

"بیایید با ایجاد برنامه Todo خود با این 2 فناوری، به Angular و Firebase شیرجه بزنیم. ما با Angular، Firebase Cloud Firestore و Firebase Hosti کار خواهیم کرد. ..."


آموزش Git & Github برای مبتدیان

Git & Github for Beginners

به کلاس Git Github برای مبتدیان مطلق خوش آمدید. این کلاس با کلاس‌های معمولی من در Skillshare کمی متفاوت است، زیرا این کلاس بیشتر یک Cra است. ..


آموزش Angular Crash Course - Built Task App

Angular Crash Course - Built Task App

"به دوره آموزشی Angular Crash برای مبتدیان مطلق خوش آمدید. Angular یکی از محبوب ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است. از آن برای ساخت اپلیکیشن های تک صفحه ای استفاده می شود. .."